Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@10:57:06 GMT

روزه سکوت روحانی صدای حامیان دولت را درآورد!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۹۳۶۱

روزه سکوت روحانی صدای حامیان دولت را درآورد!

به گزارش جهان نيوز،  روزنامه آفتاب یزد در شماره چهارشنبه گذشته خود به دلایل لغو سخنرانی تلویزیونی روحانی در هفته اخیر پرداخته و بر نقش حسام‌الدین آشنا در این زمینه تاکید کرده بود.
این روزنامه در گزارش تیتر یک خود نوشته بود: «در بحبوحه شرایط بد اقتصادی، مردم منتظر پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی مسئولان بودند که سرانجام اعلام شد سه‌شنبه دوم مردادماه قرار است رئیس‌جمهور با مردم سخن بگوید اما در حالی که همه منتظر بودند مواضع حسن روحانی را بشنوند، اعلام شد که این گفت‌وگو به زمان دیگری موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در بخش دیگری از این گزارش آمده بود : «تصمیم روحانی برای لغو این گفت‌وگوی تلویزیونی در لحظات آخر گرفته شده و حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی دولت حسن روحانی از مخالفان اصلی این گفت‌وگوی تلویزیونی بوده است.آشنا به روحانی گفته تنها باید زمانی در این شرایط با مردم رودررو سخن بگوید که اطلاعات و داده هایش کامل بوده و برای انتقادها و حل مشکلات پیش روی دولت راه‌حلی ارائه دهد».

آفتاب یزد در بخش دیگری از این گزارش نوشت:«شنیده‌ها حاکی از آن است که اظهارات آن روز روحانی(نشست خبری دوم بهمن 96) و اطمینان خاطر او (درباره قیمت دلار) و آینده اقتصاد ایران، به واسطه اطلاعات غلطی بود که اطرافیان به او دادند».

در این رابطه حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور در صفحه شخصی‌اش نوشت: «مطالب اخیر روزنامه آفتاب یزد در مورد خود را تکذیب می کنم.»

اما، فارغ از تائید و تکذیب‌های صورت گرفته، روزنامه قانون در شماره پنجشنبه اخیر خود به دلایل سکوت روحانی پرداخته و نسبت به روزه سکوت رئیس‌جمهور که با ورود نمایندگان و سؤال از روحانی شکسته شده است واکنش نشان داد.

در گزارش روزنامه قانون آمده است: « حسن‌روحانی که خود دست‌پرورده دوران سخت اداره کشور در دهه 60 و زمان جنگ است باید به بهترین شکل ممکن بتواند وضعیت شبه‌جنگی این روزهای کشور را کنترل و اداره کند ولی ما شاهد آن‌هستیم که نه تنها وضعیت این‌گونه نیست بلکه اوضاع را شاید بتوانیم از زمان جنگ نیز آشفته‌تر ببینیم زیرا در آن بازه اگر دشمن تمام سعی خود را برای ضربه زدن به کشور به کار می‌گرفت اما مردمی بودند که پشت دولت بایستند ولی امروز وضعیت به‌گونه‌ای‌ دیگر است و ملت نیز از دولت شکایت دارند و می‌دانند که تلاش خود را نمی‌کند. در آن زمان هر کاستی بود ولی مردم اطمینان داشتند که بیشتر مسئولان نیز با ملت در یک راستا حرکت می‌کنند و برای همین تاب می‌آورند. در آن زمان شاید برخی افراد نق می‌زدند ولی بیشتر مسئولان همگام با ملت بودند و از مشکلات کشور برای مردم سخن می‌گفتند و این روزها حتی شاهد آن هستیم که روحانی این سخن گفتن را نیز از مردم دریغ می‌کند. این رویه دولت و شخص حسن‌روحانی به حدی ادامه دار شد تا نمایندگان که دیدند از دست مردم کاری برنمی‌آید، کمر همت بستند و سؤال از رئیس دولت را اعلام وصول کردند.»

فارغ از اینکه شبه جنگی خواندن شرایط امروز کشور تلاش زنجیره ای‌ها برای توجیه مذاکره با آمریکا را پوشش می‌دهد می‌توان به این نکته بسنده کرد که روش و مشی دولت در بی‌توجهی به مشکلات جامعه، تا آنجاست که روزنامه‌های حامی رئیس‌جمهور را نیز به تکاپو انداخته و در زمره منتقدان قرار داده است.
  منبع: کیهان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید

ماموستا ملامحمد محمودی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی با اشاره به اینکه جهان اسلام و دولت‌های مسلمان در قبال مسئله غزه همچنان سکوت پیشه کرده‌اند، اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد و در این مدت مجامع حقوق بشری و کشورهای اسلامی سکوت خفت باری پیشه کرده‌اند.
 
امام جمعه شهرستان روانسر ادامه داد: بی‌گمان این سکوت و بی‌تفاوتی جهانیان به ویژه کشورهای اسلامی بر گستاخی رژیم صهیونیستی خواهد افزود و اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد در آینده‌ای نه چندان دور زبانه‌ها و شعله‌های این آتش و نسل کشی به دیگر کشورهای جهان اسلام کشیده خواهد شد.
 
این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بی‌تفاوتی امروز مسلمین در برابر جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه دیر یا زور گریبان مسلمین را می‌گیرد بنابراین این بی‌تفاوتی نه تنها حاشیه امنی برای کشورهای مسلمان نخواهد بود بلکه خود می‌تواند آغازی بر شعله‌ورتر شدن آتش جنگ و خونریزی در منطقه گردد.
 
این عالم برجسته اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجمعات دانشجویی در جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی و از سوی دیگر حمایت از مردم غزه، گفت: امروز صدای مظلومیت مردم غزه در دانشگاه‌های کشورهای اروپایی و غربی و آمریکایی شنیده می‌شود و به عینه شاهدیم که معترضان به این جنایات و نسل‌کشی‌ها چگونه توسط پلیس آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی و حامی حقوق بشر و آزادی بیان سرکوب می‌شوند.
 
امام جمعه شهرستان روانسر افزود: الهی محقق خواهد شد و بی‌گمان فلسطین از آن ملت فلسطین خواهد بود و این از وعده‌های خداوند متعال می‌باشد بنابراین بهتر است که جهان اسلام این واقعیت را بپذیرد و از پیله‌ای که به دور خود پیچیده است بیرون بیاید و در مقابل رژیم صهیونیستی عملاً وارد میدان مبارزه شود.
 
ماموستا محمودی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس آرمان‌های آزادی‌خواهانه خود از همان روزهای نخستین تجاوز صهیونیست‌ها به غزه، در عمل نشان داد که حامی ملت مظلوم غزه و فلسطین است بنابراین شایسته می‌باشد که دیگر دولت‌های اسلامی سیاست‌های آزادیخواهانه ایران اسلامی را برای خود سرمشق قرار دهند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • حذف دوباره قطار سریع السیر یزد