Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@23:36:33 GMT

دستگیری مامور قلابی در مخفیگاهش

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۹۷۸۵

دستگیری مامور قلابی در مخفیگاهش

ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، یک مامور قلابی که در محدوده‌های جنوبی تهران اقدام به تهدید شهروندان و اخاذی از آنها می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

ایران آنلاین /  چندی پیش با شکایت شهروندان ساکن محدوده صفادشت و شهرری، در خصوص فعالیت مجرمانه فردی که با معرفی خود به عنوان مامور دولتی اقدام به اخاذی، زورگیری و تهدید شهروندان می‌کرد، پرونده‌ای در پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تشکیل و ماموران بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران، مخفیگاه این متهم در محدوده صفادشت شناسایی شد و ماموران برای دستگیری وی به محل اعزام شدند اما مشخص شد که او به مدت دو ماه است که متواری است و در منزل حضور ندارد.به این ترتیب، جریان تحقیقات در مسیر تازه‌ای افتاد و پس از چندین شبانه‌روز کار عملیات و تعقیب و مراقبت، در نهایت مسیر تردد و پاتوق‌های این متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

در بازرسی از مخفیگاه وی نیز تعدادی تجهیزات پلیسی قلابی از جمله کارت‌های جعلی شناسایی، سلاح سرد، دستبند‌های قلابی، بیسیم قلابی، مدارک هویتی مسروقه، مقادیری مواد مخدر، هشت عدد سیم کارت، حافظه‌های جانبی مسروقه و ... کشف شد.

متهم پس از دستگیری به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده در اختیار شعبه پنجم بازپرسی دادسرای اوین قرار گرفت./آنا 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه