Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: کنسرت‌های تابستانه چند چهره جذاب برای مخاطبان داشتند که باعث شد تمامی اجراهایشان سولد اوت شود.

در هفته‌ای که گذشت، موسیقی کشور دو چهره داشت؛ همایون شجریان و حمید هیراد. آنها هر دو برای مدتی در صدر خبرها قرار گرفتند و کارشان با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد، اما آنها چه کرده بودند؟ شجریان با توجه به شرایط اقتصادی کشور از برگزاری کنسرت خیابانی گفت: «سراپا در خدمتم تا بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی گسترده برای شما عزیزان اجرا کنم، شاید دلمان در کنار یکدیگر آرام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» حمید هیراد هم طبق معمول با حاشیه دست‌وپنجه نرم کرد و متهم به لب‌خوانی در کنسرتش شد.

به گزارش شهروند، در این میان، کنسرت‌های تابستانه هم چند چهره جذاب برای مخاطبان داشتند که باعث شد تمامی اجراهایشان سولد اوت شود. حالا دیگر به سختی می‌توان بلیت کنسرت‌های محسن یگانه، بهنام بانی و محسن ابراهیم‌زاده را پیدا کرد. «به سختی» که می‌گوییم، دو معنی دارد: یا باید با یکی از اعضای گروه موردنظر فامیل دربیایید، یا این‌که بروید در بازار Store سیاه و بلیت‌ها را با قیمتی بیشتر تهیه کنید!

سالن بالا!

«با خدا باش، پادشاهی کن. به لطف خدا و حمایت همیشگی شما عزیزان دلم بلیت‌های کنسرت در ٦ روز به پایان رسید. خدا رو شکر می‌کنم. مدیون این حمایت‌هاتونم و تلاشمونو می‌کنیم که شرمنده‌تون نشیم و بتونیم در کنار هم شادترین شب‌هارو رقم بزنیم و بهترین خاطرات رو بسازیم. پرانرژی و در کنار هم می‌ترکونیم. سالن بالا». بهنام بانی با این پُست در صفحه شخصی‌اش خبر از سولد اوت‌شدن اجراهایش داد. او حالا به جمع خواننده‌های پرطرفدار پاپ پیوسته و بعید نیست باز هم اجراهایش سولد اوت شود. آخرین‌بار کنسرت‌اش برای روزهای ١٢، ١٣ و ١٤مرداد تمدید شد.

یادآوری چاپلین

محسن ابراهیم‌زاده ١٧ شهریور‌ سال ١٣٦٦ در تربت حیدریه متولد شد. نخستین‌بار به‌طور جدی صدایش در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران شنیده شد. او در ‌سال ٨٨ با آهنگ «هنوز وقتی می‌خندی» شناخته شد و حالا طرفداران پروپاقرص زیادی دارد. برای همین کنسرت‌اش برای روزهای دوازدهم و بیست‌وچهارم مرداد تمدید و سولد اوت شد! ابراهیم‌زاده در آخرین پُست صفحه‌اش و در واکنش به اتفاق‌های اخیر جمله‌هایی از چارلی چاپلین گذاشت: «هیچ چیز در این جهان جاودانه نیست، حتی مشکلات و بدبیاری‌های ما.»

همیشه «یگانه»

١٧، ١٨، ١٩، ٢٩، ... روزهای مرداد پشت‌سر هم به اجراهای محسن یگانه اختصاص پیدا می‌کند؛ اما باز هم آدم‌هایی پیدا می‌شوند که از اجرای او جا بمانند! یگانه از اردیبهشت به بعد اجرایی در تهران یا شهرهای دیگر نداشت و به نوعی در دوره استراحت به سر می‌برد. او پیش از این وعده اجراهای جدید را داده بود. این خواننده برخلاف اغلب همکاران خود روال متفاوتی را پیش گرفته و هر‌سال فقط دو یا سه قطعه منتشر می‌کند. محسن یگانه تابستان ٩٦ قطعه «بعد تو» و اسفند‌ سال گذشته هم قطعه «عبور» را به مخاطبانش ارایه کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله 500 آشوبگر به حوزه علمیه

عکس / دستگیری لیدرهای تجمعات

این 10مردفراری رامی شناسید؟!/مخفیگاهشان کجاست؟!+عکس بدون پوشش

شکم این دختر 12 ساله برآمده بود / همه او را بی عفت دانستند +تصویر

دوستان پدر پرستو به او دست درازی کردند!

این اجساد بعد از مرگ مدلینگ شدند ! + عکس های تاسف آور

مهناز زن صیغه ای چرا گمشده بود؟! + عکس

این معلم شیطان صفت دانش آموزان را بازیگران فیلم های مستهجن کرده بود! + عکس

حمله 4 مرد مسلح به خانه برج ساز و تاجر اینترنتی در شمال تهران + عکس

خانم دکتر معروف تهرانی محکوم شد؟! + جزییات

طناب دار دور گلوی قاتل زنجانی فشار آورد اما او زنده ماند!

راز وصیتنامه زن مشهدی که خودش را کشت

زن تهرانی ، 6 خودروی مرد برج ساز را توقیف کرد! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اقتصادی بازار Store خواننده دانش آموزان متهم تهران توقیف کنسرت خانواده عکس فیلم تصاویر زندگی تلگرام دختر بازداشت من شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خواننده محبوب اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از خواننده های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می کند.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریتها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران