Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بعضی از ستاره‌های هالیوود در حین ساخت فیلم از پروژه کنار گذاشته شدند و جای آنها را ستاره‌های دیگر گرفتند.

تولید فیلم یک پروسه ی پیچیده است که در آن همه چیز باید به بهترین نحو انجام شود. بنابراین اگر بازیگران فیلم در روند تولید آن اخلال ایجاد کنند، گاهی کارگردان و تهیه کننده بهتر می دانند که عامل مشکل را حذف کنند، حتی اگر آن بازیگر یک فوق ستاره باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به ماجرای برکناری ۱۰ بازیگر در زمان فیلمبرداری فیلم هایشان می پردازیم.

 

۱- ناتالی پورتمن – کلر دینز

ناتالی پورتمن برای بازی در فیلم «رومئو + ژولیت» (Romeo + Juliet) انتخاب شد و قرار بود نقش مقابل لئوناردو دیکاپریو را بازی کند. اما بعد از شروع فیلمبرداری، سازندگان فیلم متوجه شدند که چهره ی کودکانه ی پورتمن ۱۴ ساله باعث شده بود او در کنار دیکاپریوی ۲۱ ساله یک دختربچه به نظر برسد. طبق گفته های پورتمن، به همین دلیل ممکن بود بعضی سکانس های فیلم، به کودک آزاری تعبیر شود. در نهایت پورتمن برکنار شد و کلر دینز جای او را گرفت.

 

۲- رابرت داونی جونیور – جورج کلونی

رابرت داونی جونیور برای یکی از نقش های اصلی فیلم «جاذبه» (Gravity) انتخاب شده بود که به بداهه پردازی در برابر دوربین مشهور است. اما بعد از گذشت چند روز از شروع فیلمبرداری، معلوم شد که داونی برای این نقش مناسب نیست. آلفونسو کوارون، کارگردان فیلم در این باره می گوید: «رابرت فوق العاده با استعداد است، اما ابعاد فنی فیلم مانع بزرگی برای استایل بازیگری او ایجاد کرده بود.» بنابراین جورج کلونی جایگزین داونی شد.

 

۳- مگان فاکس – رزی هانینگتون ویتلی

 

در جریان فیلمبرداری فیلم «تبدیل شوندگان: نیمه ی تاریک ماه» (Transformers: Dark of the Moon)، مگان فاکس و مایکل بی، کارگردان فیلم دچار اختلاف شدیدی شدند. مایکل بی از فاکس خواسته بود برای بازی در نقشش خود را برنزه کند و ۳ تا ۴ کیلوگرم وزنش را بالا ببرد. اما مگان فاکس در جواب، بی را به هیتلر تشبیه کرده بود و به او گفته بود «بدترین آدم برای کار کردن!» است. در نتیجه فاکس فوراً برکنار شد و نقش او به رزی هانینگتون ویتلی رسید.

 

۴- نیکول کیدمن – جودی فاستر

 

نیکول کیدمن هجده روز بر سر صحنه ی فیلمبرداری فیلم «اتاق وحشت» (Panic Room) در نقش مادر حاضر شد اما همکاری او با این پروژه نافرجام ماند. کیدمن به دلیل جراحت زانویش مجبور شد از نقش خود کناره گیری کند. این جراحت در زمان فیلمبرداری فیلم «مولن روژ» (Moulin Rouge) اتفاق افتاده بود. در نهایت، جودی فاستر جایگزین کیدمن شد.

 

۵- رایان گاسلینگ – مارک والبرگ

 

رایان گاسلینگ در زمان فیلمبرداری برکنار نشد. در واقع او مجبور شد یک روز پیش از شروع فیلمبرداری از نقش خود کناره گیری کند. گاسلینگ با تصمیم خودش وزنش را بالا برده بود چون از نظر او شخصیتی که قرار بود نقشش را در فیلم «استخوان های دوست داشتنی» (The Lovely Bones) بازی کند چنین ویژگی ای داشت. پیتر جکسون ابتکار عمل گاسلینگ را نپذیرفت و او را برکنار کرد. نقش او به مارک والبرگ رسید.

 

۶- سامانتا مورتون – اسکارلت جوهانسون

 

در این مورد کارگردان فیلم نه از خود بازیگر، بلکه از صدای او ناراضی بود. ابتدا قرار بود سامنتا مورتون صداپیشه ی شخصیت سیستم عامل در فیلم «او» (Her) باشد. اما در مراحل پس از تولید فیلم، اسپایک جونز، کارگردان فیلم متوجه شد صدای مورتون آن صدایی نیست که شخصیت خواکین فونیکس دلباخته ی آن شود. درنتیجه، کارگردان از اسکارلت جوهانسون برای دوبله ی مجدد سیستم عامل دعوت کرد و تنها اسم سامانتا روی سیستم عامل باقی ماند.

 

۷- استورات تاونسند – ویگو مورتنسن

 

چهار روز از فیلمبرداری فیلم ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) گذشته بود که پیتر جکسون، کارگردان فیلم متوجه شد استورات تاونسند برای نقش آراگورن بیش از اندازه جوان است. بنابراین تاونسند را برکنار کرد و نقش او را به ویگو مورتنسن داد. مورتنسن بعدها به لطف بازی در سه گانه ی ارباب حلقه ها به شهرت زیادی دست یافت.

 

۸- آن هاتوی – کاترین هایگل

 

ابتدا آن هاتوی برای نقش اصلی فیلم «باردار» (Knocked Up) انتخاب شده بود اما با شروع فیلمبرداری هاتوی متوجه شد که در فیلم یک سکانس زایمان وجود دارد. هاتوی علاقه ای به بازی در آن سکانس نداشت، در نتیجه با کارگردان دچار اختلاف شد و در نهایت نقش او به کاترین هایگل رسید.

 

۹- کوین اسپیسی – کریستوفر پلامر

 

کوین اسپیسی یکی از اولین سلبریتی های هالیوودی بود که متهم به سوء استفاده ی جنسی شد. این مسأله سبب شد شرکت نتفلیکس او را از بازی در نقش اصلی سریال «خانه ی پوشالی» (House of Cards) برکنار کند. ریدلی اسکات کارگردان هم تصمیم گرفت تمامی سکانس های بازی اسپیسی در فیلم خود یعنی «تمام پول های جهان» (All the Money in the World) را حذف کند و از آنجایی که قرار بود فیلم به زودی اکران شود، تمامی سکانس های حذف شده با حضور بازیگر دیگری یعنی کریستوفر پلامر به سرعت دوباره فیلمبرداری شد.

 

۱۰- کریستین بیل – لئوناردو دیکاپریو     

 

در سال ۲۰۰۰، تهیه کنندگان فیلم «روانی امریکایی» (American Psycho) کریستین بیل را که در آن زمان شهرت چندانی نداشت برای نقش اصلی فیلم انتخاب کردند. اما ناگهان لئوناردو دیکاپریوی مشهور ابراز تمایل به حضور در این پروژه کرد، به همین دلیل هم کریستین بیل و هم مری هارون، کارگردان فیلم فوراً  از پروژه برکنار شدند، چون هارون از انتخاب بیل برای آن نقش دفاع کرده بود. با این حال، طرفداران دیکاپریو او را متقاعد کردند که حضور در این فیلم تصویر عاشقانه ی او بعد از بازی در فیلم «تایتانیک» را خدشه دار می کند. بنابراین در نهایت کریستین بیل و مری هارون به پروژه بازگشتند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله 500 آشوبگر به حوزه علمیه

عکس / دستگیری لیدرهای تجمعات

این 10مردفراری رامی شناسید؟!/مخفیگاهشان کجاست؟!+عکس بدون پوشش

شکم این دختر 12 ساله برآمده بود / همه او را بی عفت دانستند +تصویر

دوستان پدر پرستو به او دست درازی کردند!

این اجساد بعد از مرگ مدلینگ شدند ! + عکس های تاسف آور

مهناز زن صیغه ای چرا گمشده بود؟! + عکس

این معلم شیطان صفت دانش آموزان را بازیگران فیلم های مستهجن کرده بود! + عکس

حمله 4 مرد مسلح به خانه برج ساز و تاجر اینترنتی در شمال تهران + عکس

خانم دکتر معروف تهرانی محکوم شد؟! + جزییات

طناب دار دور گلوی قاتل زنجانی فشار آورد اما او زنده ماند!

راز وصیتنامه زن مشهدی که خودش را کشت

زن تهرانی ، 6 خودروی مرد برج ساز را توقیف کرد! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ساخت فیلم عکس بازیگر صحنه فیلمبرداری اخراج خانواده عکس فیلم تصاویر زندگی تلگرام دختر بازداشت من شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد

 شامگاه سه‌شنبه ۱۰ اسفند سال ۱۴۰۰ گزارش مرگ مشکوک خانم بازیگر معروف به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم، راهی طبقه چهارم ساختمانی در یکی از محله‌های قلهک شدند.

با ورود به این آپارتمان ۶۵ متری، جسد زهره فکورصبور ۴۳ ساله در حالی که لباس‌های خانه به تن داشت، داخل اتاق‌خواب روی زمین افتاده بود.

همسر زهره فکورصبور که یکی از تهیه‌کنندگان و کارگردانان معروف صدا و سیماست، وقتی موفق نشد با خانم بازیگر تماس بگیرد راهی خانه‌اش شد و جسد او را پیدا کرد. او بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفت. با اینکه زن جوان علائم حیاتی نداشت، اما عملیات احیا از سوی امدادگران انجام شد ولی مرگ وی تأیید شد.

کشف قرص کنار جسد

در بازرسی از خانه، دست‌نوشته‌ای پیدا نشد، همچنین علائمی از درگیری و به‌هم‌ریختگی به چشم نمی‌خورد. در کنار جسد خانم بازیگر بیش از ۱۰ ورق قرص پیدا شد که نشان می‌داد حدود ۱۰۰ قرص آرامبخش خورده شده است.

همسر خانم بازیگر در تحقیقات اولیه به تیم جنایی گفت: با همسرم هیچ اختلافی نداشتم و رابطه خوبی با هم داشتیم. او افسردگی نداشت و فقط، چون شب‌ها به‌راحتی نمی‌توانست بخوابد، قرص‌های آرامبخش مصرف می‌کرد.

مسمومیت دارویی

متخصصان پزشکی‌قانونی، در بررسی‌های اولیه، علت مرگ را مسمومیت دارویی اعلام کردند. جسد به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و آزمایشات سم‌شناسی به پزشکی قانونی منتقل شد و با تأیید خودکشی خانم بازیگر، پرونده او در دادسرای امور جنایی پایتخت به دستور بازپرس شعبه ششم این دادسرا بسته شد.

دومین شکایت

در حالی که بیش از ۲ سال از این ماجرا گذشته بود، مدتی قبل مادر زهره فکورصبور به دادسرا رفت و گفت: درست است که دخترم خودکشی کرده است، اما شخصی او را ترغیب به خودکشی کرده و من از او به همین اتهام شکایت دارم.
او ادامه داد: این شخص رابط بین کارگردان‌ها و بازیگران است، به‌طوری‌که بازیگر‌ها را به کارگردان‌ها معرفی می‌کند تا در فیلم‌هایشان بازی کنند. تا آنجا که می‌دانم او دخترم را به کارگردان‌هایی معرفی کرده بود. دخترم با او ارتباط کاری داشت و می‌دانم آن شخص دخترم را تشویق کرده بود که خودکشی کند.

قرار منع تعقیب

با شکایت مادر خانم بازیگر فقید، به دستور بازپرس گودرزی، پسر جوان به دادسرای امور جنایی پایتخت احضار شد، اما در تحقیقات گفت: من واسط بین بازیگران و کارگردان‌ها هستم و زهره فکورصبور را نیز در چند فیلم و سریال به کارگردان‌ها معرفی کردم، اما هیچ اختلافی نداشتیم که او را به خودکشی ترغیب کنم.

در ادامه تحقیقات نیز هیچ مدرکی به دست نیامد که نشان دهد پسر جوان در این موضوع نقش دارد و خانم بازیگر را ترغیب به خودکشی کرده باشد.

بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی قرار منع تعقیب برای پسر جوان صادر و پرونده نیز برای دومین بار مختومه شد.

روزنامه ایران

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • دشواری کار با جانی دپ از زبان فیلمساز فرانسوی
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد