Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاییز سال ۹۶ جنازه خونین یک دختر جوان در ساختمانی نیمه ساز در شهرری پیدا شد. شواهد نشان می‌داد این دختر با ضربات متعدد چاقو کشته شده است. جنازه دختر ناشناس به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بررسی پرداخت.

به گزارش رکنا، دو روز از این ماجرا گذشته بود که خانواده‌ای به پلیس آگاهی مراجعه کردند و از ناپدید شدن دخترشان به نام نرگس خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشانه‌هایی که آن‌ها از دخترشان ارائه دادند با نشانی‌های قربانی مطابقت داشت.

به این ترتیب آن‌ها به سردخانه پزشکی قانونی رفتند و جنازه دخترشان را تحویل گرفتند. پلیس با بررسی تماس‌های تلفنی دختر جوان به رابطه وی با یک مرد افغان به نام محمد پی برد و به ردیابی او پرداخت، اما محمد که تا چند روز قبل در ساختمان نیمه ساز کارگر بود همزمان با کشته شدن دختر جوان به محل نامعلومی گریخته بود.

به این ترتیب فرضیه جنایت از سوی محمد قوت گرفت و او یک هفته بعد در حالی که قصد خروج از کشور را داشت بازداشت شد.

مرد جوان به قتل اعتراف کرد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: حدود ۸ ماه قبل با نرگس در خیابان آشنا شدم. من به او گفتم افغان هستم و در ساختمان نیمه ساز کار می‌کنم. او هم قبول کرد تا با هم رابطه دوستانه داشته باشیم. نرگس در مدت این ۸ ماه حدود ۲۸ میلیون تومان به بهانه‌های مختلف از من پول گرفت. ما با هم قرار ازدواج گذاشته بودیم و قرار بود به زودی به خواستگاری اش بروم، اما یکباره از ازدواج با من منصرف شد. نرگس میگفت خودش کار مناسبی پیدا کرده و ماهانه دو میلیون تومان حقوق دارد. به همین خاطر دلیلی برای ازدواج با من ندارد. او می‌خواست رابطه دوستانه اش را با من به هم بزند.

این مرد ادامه داد: من بار‌ها از او خواستم اجازه دهد به خواستگاری اش بروم، اما قبول نکرد. به همین خاطر یک روز او را به ساختمان نیمه ساز دعوت کردم. با جدیب صحبت کردم و خواستم تا ۲۸ میلیون تومان مرا پس دهد، در غیر این صورت او را میکشم. او با خونسردی جوابم را داد و گفت: هر کاری می‌خواهم انجام بدهم. رفتار‌های سرد نرگس باعث شد کنترل اعصابم را از دست بدهم و با چاقو به جانش بیافتد. من چند ضربه چاقو به او زدم، ولی وقتی غرق خون روی زمین افتاد و جان سپرد پشیمان شدم. من خیلی ترسیده بودم به همین خاطر وسایلم را جمع و ساختمان نیمه ساز را ترک کردم. من قصد داشتم به افغانستان برگردم که دستگیر شدم.

مرد افغان به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده اش برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است مرد افغان به زودی از خود دفاع کند. این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل بدهکار قتل بخاطر پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی

آغاز زندگی مشترک برای زوجین جوان هزینه‌هایی را به دنبال دارد که گاهی با مشکلات مواجه می‌شوند. دولت به منظور کمک به جوانان تسهیلات ازدواج را برای آنها در نظر گرفت.

اما شهروند خبرنگار ما گفت در روز‌های اخیر با هر بار مراجعه به سامانه ثبت نام وام ازدواج با پیام عدم اعتبار بانک‌های استان تهران مواجه می‌شود و همین موضوع موجب شده تا موفق به ثبت نام و درخواست نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و وقت بخیر، از ابتدای امسال هربار به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج (وام ازدواج) رفتیم برای استان تهران اعلام می‌کند که هیچ بانکی در این استان دارای اعتبار نیست.  با شماره ۰۲۱۲۷۰۶ هم که تماس گرفتیم گفتند سایت مشکلی ندارد.  اگرچه که همان زمان سامانه جلوی بنده بود و دقیقا همین مشکل را داشت.  ما به این وام نیاز فوری داریم، اما کاری از دستمان برنمی آید.  لطفا شما پیگیری کنید.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد