Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@11:03:03 GMT

چگونگی پرداخت مبلغ رضایت‌نامه تبریزی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۳۳۷۵

چگونگی پرداخت مبلغ رضایت‌نامه تبریزی

به گزارش پارس نیوز، مرتضی تبریزی، مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال تهران بعد از بازی این تیم برابر ذوب‌آهن در اصفهان ماند تا کارهای شخصی‌اش را انجام دهد. این بازیکن امروز به تهران می‌آید و از فردا (یکشنبه) در تمرینات استقلال حضور خواهد داشت. قرار است طبق توافق باشگاه استقلال و ذوب‌آهن مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن در دو یا سه قسط به باشگاه اصفهانی پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر دیگر در مورد استقلال این است که آبی‌پوشان منتظر صدور ITC نیومایر، هافبک آلمانی‌شان هستند و مجوز بازی او قرار است قبل از بازی برابر تراکتورسازی صادر شود. در ضمن قرار است مسئولان باشگاه اقدامات لازم را در زمینه اسکان نیومایر انجام دهند و برای او آپارتمان رهن کنند.

براساس این گزارش، استقلالی‌ها به احتمال فراوان تا پایان فصل نقل‌وانتقالات یک بازیکن دیگر را در پست دفاع یا مهاجم جذب خواهند کرد، اما شفر هنوز در این زمینه تصمیم نهایی را نگرفته است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال بازی اصفهان استقلال باشگاه استقلال پرداخت استقلال پارس مبلغ تبریزی پارس نیوز رضایت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد

هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است.

طرفداری | با پیگیری مدیرعامل استقلال و مساعدت مدیرعامل مالک جدید این باشگاه، 15درصد مطالبات بازیکنان تیم پرداخت شد.

با پیگیری و مساعدت مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بازیکنان استقلال پیش از دیدار با تراکتور شارژ مالی شدند. در جلسه مدیران باشگاه با عبدالعلی علی‌عسکری پیشنهاد پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم توسط مدیرعامل ارائه شد.

خطیر در این جلسه اعلام می‌کند با توجه به اینکه بانک شهر مبلغی را به بازیکنان پرسپولیس پرداخت کرده، بهتر است مالک جدید استقلال نیز این کار را انجام بدهد تا قبل از بازی حساس و مهم مقابل تراکتور، انگیزه و روحیه تیم بالاتر برود.

احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، توصیه می‌کند این پول پس از بازی پرداخت شود تا بازیکنان قبل از بازی درگیر مسائل مالی نشوند. بااینحال مدیرعامل استقلال با پیگیری مستقیم از طریق علی‌عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، پرداخت ۱۵ درصد مطالبات اعضای تیم را پیش از بازی با تراکتور، عملی می‌کند.

همچنین براساس پیگیری‌ها مشخص شد، هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است و آن‌ها با نظارت شهریاری در جلسات هیات مدیره، به کارشان ادامه خواهند داد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)