Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، سی و ششمین نشست تخصصی کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران با هدف تشکیل کارگروه اشتغال و ارائه گزارش نمایندگان اتاق های استان ها در خصوص اجرای قانون اشتغال روستایی با محوریت فعالیت بانوان در اتاق تعاون ایران برگزار شد.
گزارشی در خصصو اجلاس ICA و نحوه همکاری کمیسیون ها با آن در آذرماه سالجاری ارائه و مقرر شد تا ۲۰ مردادماه جاری توانمندی ها و پیشنهادات ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته خاطره استاد رضایی رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران، تشکیل کمیته اشتغال و اعتبار در کمیسیون، پیگیری و مطالبه گری موضوعات و ارائه گزارشات استانها از مهمترین مصوبات این نشست بود.
قرار شد در ارتباط با اعتبارات روستایی و فراگیر، اقدامات لازم بکار گرفته شود.
همچنین همه امور بخش تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان به اتاق تعاون استان واگذار شد.
سالاری رئیس اتاق تعاون هرمزگان نیز از حسن اعتماد اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بواسطه این برون‌سپاری تقدیر و بیان کرد: امیدواریم با جدیت و تلاش مضاعف بتوانیم امورات بخش تعاون را با همکاری و تعامل دو جانبه انجام دهیم.
سلیمی مدیرکل کار هرمزگان گفت: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و ماده ۵۷ قانون تعاون طی تفاهمنامه‌ای کلیه امورات بخش تعاون به اتاق تعاون استان هرمزگان واگذار شد و همانطور که استاندار تاکید بر واگذاری تصدی‌گری ها به بخش غیر دولتی را دارد، با پیگیریهای انجام شده همه امورات بخش تعاون به اتاق واگذار میشود و اداره کل فقط بر اجرای آن نظارت می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اشت تعاون ایران خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد