Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد > بازرگانی - قیمت طلا، سکه و انواع ارزها امروز در بازار تهران اندکی کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سکه امامی امروز در بازار 30 هزار تومان، سکه بهار آزادی 80 هزار تومان، نیم‌سکه 20 هزار تومان و ربع‌سکه 10 هزار تومان کاهش قیمت داشت.

به این ترتیب، سکه امامی با قیمت 3 میلیون و 885 هزار تومان، سکه بهار آزادی 3 میلیون و 545 هزار تومان، نیم‌سکه یک میلیون و 913 هزار تومان، ربع‌سکه 942 هزار تومان و سکه گرمی 511 هزار تومان به فروش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار طلا نیز افت قیمت‌ها رخ داد؛ به طوری که هر گرم طلای 18عیار با قیمت 296 هزار و 660 تومان فروخته شد. هر مثقال طلا هم یک میلیون و 291 هزار تومان بود.

از سوی دیگر، در بازار ارز قیمت یورو 1050 تومان، پوند 1123 تومان، درهم امارات 227 تومان، لیر ترکیه 177 تومان و یوان چین 120 تومان کاهش قیمت داشت.

بر این اساس، یورو با قیمت 12046 تومان، پوند 13542 تومان، درهم امارات 2835 تومان، لیر ترکیه 2044 تومان و یوان چین 1524 تومان به فروش رفت.

 

223225

 

 

کلید واژه‌ها : بازار طلا و ارز - بازار جهانی طلا - سکه و طلا -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار طلا و ارز بازار جهانی طلا سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۴۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

کد خبر 6087541 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد