Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@00:15:40 GMT

رکورد شکنی غواصان ارتش در مسابقات نظامی ۲۰۱۸ + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۹۷۷۲۶

رکورد شکنی غواصان ارتش در مسابقات نظامی ۲۰۱۸ + عکس

به گزارش تسنیم، تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های غواصی نظامی 2018 و در بخش عبور از موانع رکورد مسابقات را شکست.

مسابقات بین المللی نظامی که با ابتکار کشور روسیه از 5 سال پیش آغاز شده است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تا کنون در سه دوره از این مسابقات شرکت کرده‌اند.

بخش‌های مختلف مسابقات نظامی 2018 در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و جمهوری اسلامی ایران برای نخستین مرتبه میزبانی رقابت‌های غواصی نظامی این مسابقات توسط نیروی دریایی ارتش در بندر نوشهر برگزار می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از 7 کشور جهان در بخش‌های عبور از موانع دریایی، فلنچ، جوشکاری زیر آب و امداد و نجات دریایی از10 مرداد ماه به مدت 8 روز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

در ادامه عکس‌هایی از رکورد شکنی غواصان نیروی دریایی ارتش را می‌بینید:

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی