Web Analytics Made Easy - Statcounter

پخش مستند «از نیمه خرداد» تولید شبکه مستند سیما با موضوع آغاز رهبری حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از امشب 13 مرداد ساعت 22 در این شبکه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «از نیمه خرداد»  که با همکاری موسسه پژوهشی_فرهنگی انقلاب اسلامی در سه قسمت حدود 50 دقیقه‌ای ساخته‌شده، با استفاده از تصاویر آرشیوی بکر و دیده نشده‌ای، ماجرای انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب را روایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند از تصاویر آرشیوی دیده نشده‌ای از اجلاسیه فوق‌العاده مجلس خبرگان در خرداد سال 68 و مباحثات صورت گرفته در این اجلاس، برای نخستین بار رونمایی می‌کند.

اسناد اجلاسیه فوق‌العاده مجلس خبرگان در 15 مرداد سال 68 نیز برای نخستین بار از تلویزیون پخش می‌شوند.

استعفای آیت‌الله منتظری،  چگونگی پذیرفتن این استعفا توسط امام (ره) و بررسی آن در اجلاس مجلس خبرگان، اصل ولایت‌فقیه و چگونگی ورود آن به قانون اساسی، ارتباط آیت‌الله خامنه‌ای با امام خمینی (ره) و انقلاب و دلایل انتخاب ایشان برای رهبری  و.. ازجمله مباحثی است که در این مستند به آن‌ها پرداخته‌شده است.

این مستند با نگاهی تبیینی و دقیق به وقایع این برهه از زمان پرداخته و روایتی بی‌پرده از تاریخ معاصر ارائه می کند.

ناصر طهماسب راوی «از نیمه خرداد» است، مستندی که  13، 14 و 15 مرداد ساعت 22 از شبکه مستند پخش و روز آینده ساعت 10 بازپخش می‌شود

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی

دریافت 9 MB کد خبر 6090108

دیگر خبرها

  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر