Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت وسایل ورزشی ،شاخص بورس و قیمت خودرو در خبرگزاری میزان منتشر شده است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت وسایل ورزشی ،شاخص بورس و قیمت خودرو در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    گوشت قرمز در آستانه ۶۰ هزار تومان

علی‌اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه عرضه دام در میادین کاهش یافته است، گفت: هر کیلوگرم شقه بدون دنبه با قیمت ۵۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.     شاخص به رشد ۴۰۱ واحدی راضی شد

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات سیزدهمین روز مرداد ماه با رشد بیش از ۴۰۱ واحدی به ارتفاع ۱۲۴ هزار و ۳۵۲ واحدی رسید.       گرمای هوا بازار میوه را داغ کرد/قیمت‌های رنگارنگ برای میوه‌های تابستانه

با رسیدن به اواسط تابستان و متنوع‌تر شدن انواع میوه، در بازار گشتی زدیم تا از حال و هوای بازار میوه و آخرین قیمت‌ها مطلع شویم.       افت قیمت ۱۹ ارز در بازار بین بانکی

ارزش ۱۷ ارز در بازار بین بانکی با روند صعودی و ارزش ۱۹ ارز در بازار با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.     برای خرید وسایل ورزشی چقدر باید هزینه کرد؟

برای خرید کیسه بوکس کوروش ۱۲۰ سانتی متری باید در حدود ۱۳۸ هزار تومان هزینه کنید.     قیمت روز تخم کبک و بلدرچین

برای خرید تخم کبک بسته بندی ۱۲ عددی باید ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان هزینه پرداخت کرد.       انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته اقتصادی قیمت ارز بین بانکی قیمت خودرو شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۹۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۰۷۱ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۰۷۱ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰.۴۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۲۳۸ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۳,۱۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۶۵,۸۵۵.۴۰۴ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

نمادهای «پارسان»، «فولاد» و «فملی» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746308

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس