Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دایی که در جریان سنگ پرانی موجب مرگ خواهرزاده اش شده و با حکم دادگاه به پرداخت دیه و زندان محکوم شده بود دیروز از قضات دادگاه کمک خواست و درخواست تقسیط دیه را مطرح کرد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از پنجم شهریور 93 به دنبال جدال خانوادگی و سنگ پرانی در یکی از خیابان های دماوند در دستور کار پلیس Police قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد نشان می داد در جریان این نزاع و سنگ پرانی چندین نفر زخمی شده و پسر جوانی به نام مجید جان سپرده است. مادر قربانی برادر 43ساله اش به نام محمد را عامل قتل Murder پسرش معرفی کرد و وی بازداشت شد. او به درگیری با خواهرش بر سر ارثیه ناچیز مادری اعتراف کرد و گفت: وقتی دعوا بالا گرفت طرفین به سمت یکدیگر سنگ پرتاب می کردند. من قصد آسیب زدن به کسی را نداشتم و شک دارم سنگی که پرت کرده ام به سر خواهرزاده ام برخورد کرده است.

با توجه به انکار متهم و اظهارات شاهدان ، قضات دادگاه پرونده را لوث تشخیص داده و حکم به برگزاری مراسم قسامه دادند. اما چون اولیای دم نتوانستند 50 نفر از بستگان نسبی خود را برای ادای سوگند به دادگاه معرفی کنند پرونده بار دیگر به درخواست آنها به کمیسیون پزشکی قانونی فرستاده شد تا علت تامه مرگ بار دیگر بررسی شود.

با تکمیل تحقیقات هیات قضایی محمد را از اتهام قتل عمدی تبرئه و وی را به خاطر قتل شبه عمد به پرداخت دیه و 5سال زندان Prison محکوم کردند. محمد اما نتوانست دیه را به صورت یکجا به اولیای دم بپردازد. به این ترتیب از قضات دادگاه کمک خواست و درخواست اعسار را مطرح کرد.

وی دیرو زدر شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: مادرم زندگی فقیرانه ای داشت. او در زمان حیاتش وصیت کرده بود بعد از مرگش اسباب و اثاثیه خانه اش را وقف کنیم. بعد از فوت مادرم به خانه او رفتم تا به وصیتش عمل کنم اما خواهرم مانع شد. او می گفت فرش های کهنه را خودش به مادرم بخشیده و حالا فرش ها متعلق به اوست. درگیری ما از آنجا شروع شد و شب خواهرم و شوهرش و پسرهایش مقابل خانه مان آمدند و شیشه های خانه را شکستند. من از سر و صدا بیرون رفتم و دیدم عده زیادی مقابل در خانه مان به تماشا ایستاده اند. خواهرزاده ام مجید و با برادرم گلاویز بودند و تعداد زیادی به سمت یکدیگر سنگ پرتاب می کردند. من هم به طرفین دعوا سنگ پرتاب کردم .

وی ادامه داد: من حالا توان پرداخت دیه را به صورت یکجا به خواهرم و شوهرش ندارم. به همین خاطر از قضات دادگاه تقاضا دارم با تقسیط دیه موافقت کنند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا با توجه به درخواست متهم درباره آن اظهار نظر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری/ کشته شدن شهروند کرجی در اغتشاشات

فوری / قتل یکی از قویترین مردان ایران با شلیک گلوله!

پرواز 206 در انزلی / راننده داخل ماشین له شد +عکس

زن عروسکی عروسی کرد و مُرد! + تصاویر

کشف جسد 8 مرد و 3 زن عریان در لب مرز +عکس

تجاوز شرور تهرانی به بچه محل ورزشکار + عکس

ماجرای گمشدن 7 کودک در شهر ری چیست؟!

مرگ تلخ مردی در بیمارستان نور البرز / جزییات شکایت از دکتر!+ عکس

این مرد را می شناسید؟ / اوبه زن تنها رحم نکرد + عکس بدون پوشش

فیلم لحظه دستگیری مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد! + جزییات دردناک

کدام خانم بازیگر دلباخته تهیه کننده متجاوز بود + جزییات

تجاوز به دانش آموزانم مرا جوان تر می کند! + عکس خانم معلم

این 10مردفراری رامی شناسید؟!/مخفیگاهشان کجاست؟!+عکس بدون پوشش

شکم این دختر 12 ساله برآمده بود / همه او را بی عفت دانستند +تصویر

دوستان پدر پرستو به او دست درازی کردند!

مهناز زن صیغه ای چرا گمشده بود؟! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police قتل Murder پزشکی زندان Prison قاضی Judge اخبار حوادث عکس کیفری پرداخت دیه دایی اعسار عکس خانواده فیلم زندگی دختر تصاویر تلگرام من بازداشت جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، با شکست پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل ایرالکو، هوادار تبدیل به تنها نماینده تهرانی در جمع هشت تیم برتر جام حذفی شد. این اتفاق د حالی رخ داد که از آخرین باری که خبری از استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی نبوده، 20 سال می‌گذشت.

در فصل 84-1383 بود که ابتدا استقلال با شکستی ناباورانه در ضربات پنالتی مقابل شاهین بوشهر در یک شانزدهم از مسابقات کنار رفت و سپس پرسپولیس بود که با نتیجه یک بر صفر برابر ابومسلم مشهد مغلوب شد تا در مرحله یک چهارم نهایی خبری از سرخابی‌های پایتخت نباشد.

جامی که در پایان روی دستان علی دایی در تیم صباباطری تهران بالا رفت تا سومین قهرمانی صبایی‌ها در جام حذفی رقم بخورد. جالب آنکه آن زمان فینال جام حذفی به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شد و دو تیم صبا و ابومسلم در مجموع با تساوی 2 بر 2 کارشان به ضربات پنالتی کشید که یاران دایی بهتر عمل کردند و با نتیجه 4 بر 2 مقابل مشهدی‌ها به برتری رسیدند.

پنالتی‌های صباباطری توسط دایی، نوازی، سهراب بختیاری‌زاده و سعید دقیقی جوان تبدیل به گل شد و در طرف مقابل نیز ضربات مجتبی جباری و آندو تیموریان به گل تبدیل شد اما ضربات فضلی و ناصحی تبدیل به گل نشد تا جام به صباباطری برسد.

از آن فصل تا کنون هرگز شاهد غیبت این دو تیم در یک چهارم نهایی نبودیم که سرانجام طلسم 20 ساله به دست تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک شکسته شد.

دیگر خبرها

  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!