Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:27:25 GMT

کشف ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر در ریگان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۶۱۵۹

کشف ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر در ریگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی ریگان گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان اقدام به کنترل محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست بازرسی کردند.

وی افزود: ماموران با استفاده از منابع اطلاعاتی و حین کنترل خودر‌های عبوری به یکدستگاه خودرو زانتیای مشکوک برخورد که خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدپور ادامه داد: ماموران سریعا اقدام به تعقیب و مراقبت نموده که متهمین عرصه را بر خود تنگ دیده و از تاریکی شب استفاده کرده و خودروی مذکور را آتش و متواری شدند

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو و اطراف مقدار ۳۰ کیوگرم تریاک و ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک سوخته کشف و ضبط شد

احمدپور با اشاره به همکاری ماموران کلانتری مرکزی، پاسگاه عباس آباد و ناصریه بیان کرد: خودرو و مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی ریگان با اشاره به احتمال زخمی شدن متهمین گفت: تلاش جهت دستگیری قاچاقچیان کماکان ادامه دارد.
انتهای پیام/ی

کشف مواد مخدر از داخل زانتیا در ریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری