Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@05:31:50 GMT

سرعت عمل پلیس زوج زوگیر را به دام انداخت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۶۸۴۸

سرعت عمل پلیس زوج زوگیر را به دام انداخت

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت:با سرعت عمل ماموران کلانتری ۲۰ شهر زاهدان زوج زوگیر لحظاتی پس از سرقت نافرجام دستگیر شدند.

ایران آنلاین /سرهنگ علی عارف نژاد فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان  گفت:  ساعت ۱۳:۳۰ روز گذشته یک فقره سرقت نافرجام خودرو در محور زاهدان-میرجاوه بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۲۰ وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور تیم گشت کلانتری در محل راننده یک دستگاه سواری پراید حراسان به عوامل انتظامی مراجعه و اعلام داشت زن و شوهری حدوداً ۱۸ ساله که به عنوان مسافر از مقابل بیمارستان امام علی (ع) شهر زاهدان به مقصد پلیس راه میرجاوه سوار شده بودند در حوالی اداره گمرک با تهدید چاقو و شوکر قصد زورگیری خودرو وی را داشتند.

با مقاومت راننده، خودرو پس از منحرف شدن به حاشیه جاده با تپه خاکی برخورد و سارقان به ناچار در همان محدوده متواری شدند.

سرهنگ عارف نژاد تصریح کرد: ماموران کلانتری ۲۰ شهر زاهدان پس از بررسی اظهارات راننده خودرو موضوع را به مرکز پیام اعلام و با گشت زنی در همان محدوده سارقان را شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خاطر نشان کرد: تحقیقات از این زوج مسافرنما برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد./ باشگاه خبرنگاران 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد، ۲ دستگاه سواری پژوی حامل موادمخدر را شناسایی و خودرو‌ها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد