Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@03:27:50 GMT

زانيار هم کنسرت‌هايش را برگزار نمي‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۸۰۴۳

زانيار هم کنسرت‌هايش را برگزار نمي‌کند

خبرگزاري آريا - «زانيار خسروي» هم در اعتراض به شرايط کنوني جامعه و مشکلات اقتصادي مردم تمامي کنسرت‌هايش را لغو کرد. اين خواننده عصر روز گذشته پستي در صفحه شخصي‌اش منتشر کرد و ضمن بيان انتقاداتي نسبت دولت، خبر از لغو تور کنسرت‌هايش داد. او در پست انتقادي – احساسي خود گفت: «با احترام به مردم عزيز بوشهر که بليت کنسرتمو تهيه کردن، خواستم از اين طريق اعلام کنم که کنسرتهاي آتي خودم در بوشهر، اصفهان، شيراز، رشت و شهرهاي ديگه رو مجبورم کنسل کنم چون واقعاً در شرايط روحي مناسبي نيستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شما مردم عزيز تشکر مي‌کنم که دوست داشتين در کنار هم باشيم ولي عذرخواهي مي‌کنم از همتون چون واقعاً در حال حاضر به هيچ وجه در توانم نيست.»
اين پست زانيار صرفاً به اعلام خبر لغو اجراهايش محدود نبود. او پس از طرح چند سوال از رئيس جمهور و بيان انتقاداتش، کنايه‌اي هم به داستان جنجالي «حميد هيراد» زد! او نوشت: «انگار اين قضيه ديگه تو فرهنگ ما اپيدمي شده. خواننده‌اي که به اين وضوح اشتباه مي‌کنه و در واقع مردم رو گول ميزنه اول ميگه فراموش کنين چي شد، فرداش انکار مي‌کنه قضيه رو، پس فرداش مردمو به چالش دعوت مي‌کنه و در نهايت از مردم دلگير و طلبکار ميشه، محصول همين طرز تفکر و برخورد مسئولينه.» اشاره زانيار به فيلمي بود که چندي پيش از کنسرت حميد هيراد در شيراز منتشر شد و در آن فيلم اينگونه نشان داده شد که بخشي از اجراي اين خواننده پلي بک بوده است. بعداً هم اين خواننده فيلمي از زاويه ديگر کنسرت خود منتشر کرد و اظهار داشت که آن فيلم قبلي حاشيه‌سازي برايش بوده است. در ادامه هم حميد هيراد در گفتگوهايي با سايت «موسيقي ما» و چند رسانه ديگر توضيحات ديگري نسبت به اين اتفاق مطرح کرد.
اين تصميم و اعلام جنجالي زانيار خسروي در حالي مطرح مي‌شود که طي روزهاي اخير برادر او هم به دليل موضع‌گيري‌هاي جالبش در تيتر اخبار قرار دارد. چند وقت پيش بود که سيروان خسروي با انتشار پستي در صفحه شخصي خود اعلام کرد که با وجود دريافت مجوز برگزاري دوازده سانس کنسرت در برج ميلاد تهران، اين برنامه‌ها و تور اجراهايش را در اعتراض به اوضاع اقتصادي و اجتماعي لغو مي‌کند. او گفت که خسارت لغو اجراهايش که حدود صد و پنجاه ميليون مي‌شد را به برج ميلاد مي‌پردازد اما روي صحنه نمي‌رود. او هفته گذشته هم پس از طرح موضوع برگزاري کنسرت‌هاي خياباني رايگان از سوي همايون شجريان اعلام کرد که حاضر به شرکت در اين طرح و برپايي چنين اجراهايي هست. ولي به فاصله 72 ساعت اعلام کرد که اين قبيل اجراها يک مسکن موقت و کاري عبث و بيهوده است.
داستان برادران خسروي به همين جا ختم نشد تا اينکه روز سيزدهم مرداد خبرگزاري «تسنيم» از قول يکي از مسئولين برج ميلاد اعلام کرد که سيروان دويست ميليون تومان به عنوان خسارت لغو کنسرت‌هايش به اين مجموعه پرداخت کرده است! خبري که با واکنش‌هاي متفاوتي روبه‌رو شد.
البته اين پرسش در بين علاقه‌مندان موسيقي مطرح است که در شرايط فعلي برگزاري کنسرت و اختصاص درآمد آن به قشر کم درآمد را راهکار بهتري مي‌دانند يا برگزار نکردن آن‌ها را. در همين زمينه نظرسنجي هم در کانال تلگرام موسيقي ما فعال است که از شما دعوت مي‌کنيم در اين نظرسنجي نيز شرکت کنيد
حال بايد ديد روزهاي خبرساز برادران خسروي و مدل حمايت آنها از مردم و اعتراضي که دارند چه سرانجامي خواهد داشت. شما نسبت به تصميم‌هاي اخير سيروان و زانيار چه نظري داريد؟

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های استقلال ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد و این موضوع به چالشی جدی برای تیم سپاهان تبدیل خواهد شد.

با توجه به هفته های حساس پایانی لیگ برتر، فشردگی مسابقات و مصدومیت های پرشماری که در هفته های پایانی گریبان بازیکنان را می‌گیرد بازی جام حذفی مقابل تیم لیگ یکی که با انگیزه های زیادی وارد می‌شوند و جنگنده ظاهر خواهند شد ریسک بزرگی برای سپاهانی خواهد بود که ستاره‌های مصدوم زیادی روی دست این تیم باقی مانده است!

سپاهان در حال حاضر با توجه به مصدومیت دانشگر دو مدافع میانی دارد که اگر آنها دچار آسیب دیدگی شوند کار سختی برای بازی با پرسپولیس خواهد داشت، پیام نیازمند برای حضور درون دروازه مقابل پرسپولیس نیاز دارد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد و بازگشت او به میادین با حضور در این مسابقه همراه با ریسک خواهد بود!

شهریار مغانلو و رضا اسدی دو بازیکن بدون جانشین سپاهان هستند که حضور آنها در این مسابقه می‌تواند آینده این تیم را به خطر بیندازد و بازی مهم با پرسپولیس را تبدیل به یک چالش بزرگ کند.

باید دید ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در این مسابقه از ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا از بازیکنان آکادمی و نفراتی که کمتر به میدان رفته‌اند در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

سپاهان 4 روز بعد از برگزاری بازی با ملاثانی که به میزبانی مسجدسلیمان برگزار می‌شود باید در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به میدان برود.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود