Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نصر اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هیئت در تلاش است با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان ها، آنها نیز با این ورزش آشنا شوند و ورزش کوهنوردی در شهرستان های اطراف اصفهان فعال باشد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه هیئت کوهنوردی در دو رشته همگانی و صعود ورزشی فعالیت می کند ما در تلاشیم تا این دو مبحث را به خوبی مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت کوهنوردی اصفهان ادامه داد: در بحث ورزش های همگانی از آنجایی که اصفهان کوه صفه را دارد می توانیم بهترین استفاده را از این کوه داشته باشیم اما از آنجایی که کوه صفه از حالت کوهپیمایی خارج شده است و بخش پایینی کوه حالت تفریحی پیدا کرده است ما در دامنه کوه روزهای سه شنبه و جمعه کلاس های آموزشی با اساتید مجرب برگزار می کنیم.

وی با اشاره به صعودهای ورزشی در هیئت گفت: ورزش هایی از جمله سنگ نوردی، صخره نوردی، یخ نوردی و... در مبحث صعودهای ورزشی وجود دارد که قهرمانی های زیادی توسط ورزشکاران به دست آمده است.

نصر اصفهانی در ارتباط با چگونگی استعدادیابی در ورزش کوهنوردی ادامه داد: استعدادیابی ها توسط اساتید کوهنوردی در سالن ورزشی شهید چمران انجام می شود و بعد از استعدادیابی آموزش های لازم برای کوهنوردی و جلوگیری از حوادث احتمالی به کوهنوردان داده می شود.

وی با بیان اینکه ورزش کوهنوردی به یک جامعه کوهنوردی تبدیل شده است، بیان کرد: در هیئت ورزش کوهنوری هشت هزار عضو داریم که از این تعداد سه هزار نفر بیمه شده اند که توسط ۱۱۰ مربی آموزش داده می شوند.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: سعی می کنیم هر سه ماه یک بار همایش های جامع کوهنوردی را در برنامه های هیئت داشته باشیم و هر هفته با همکاری سازمان ها و نهادها نیز برنامه کوهنوردی خانوادگی را پیش ببریم.

وی در پایان اضافه کرد: تیم چهار نفره کوهنوردی متشکل از دو نفر خانم و دو نفر آقا هفت هزار و ۱۰۰ متر در ارتفاعات قرقیزستان صعود داشته اند که این اتفاق برای اولین بار توسط کوهنوردان اصفهانی اتفاق افتاده است.

کد خبر 4366146

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اصفهان کوهنوردی بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد شهرکرد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند کهگیلویه و بویراحمد لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم

رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران گفت: مقابل هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، می‌ایستیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تهران، امیرساعد وکیل رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران در پی اتفاقات اخیر و تعلیق بازی‌های لیگ دوی فوتبال تهران به دلیل ضرب و شتم داور، اظهار داشت: درباره وقایع ناگواری که در پایان بازی آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان روی داد باید به این نکته بسیار مهم تأکید کنم که داور در مستطیل سبز، نماد قانون است و همان‌طور که زندگی با بی‌قانونی میسر نمی‌شود، برگزاری مسابقه فوتبال هم بدون داور شدنی نیست و همه وظیفه‌‌ای جز احترام به تصمیم داور نداریم.

وکیل ادامه داد: کمیته انضباطی و اخلاق هیئت فوتبال استان تهران در راستای تأکیدات سید میرشاد ماجدی ریاست محترم هیئت فوتبال استان تهران خود را مکلف می‌داند با هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، مقابله کرده و برخوردی قاطعانه با افرادی داشته باشد که دنبال برهم زدن نظم بازی‌ها و بی‌حرمتی به جامعه داوری هستند.

رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران نوید برخوردی محکم و قانونی را با خاطیان بازی اخیر داد و تصریح کرد: به باشگاه‌ها، مدیران، مربیان و بازیکنان اخلاق‌گرای فوتبال استان تهران که اکثریت قریب به اتفاق را تشکیل می‌دهند، این نوید را می‌دهم که با عوامل هنجارشکن در فوتبال پایتخت، برخوردی در چارچوب ضوابط قانونی خواهد شد؛ به طوری که داوران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه‌هایی که همواره به قوانین پایند بوده‌اند احساس امنیت و آرامش بیشتری در فضای فوتبال استان کنند و کسانی که با هر انگیزه و دلیلی دنبال به آشوب کشیدن فضای رقابت‌های ورزشی فوتبال استان هستند، بدانند که باید عطای هرج و مرج در زمین بازی را به لقایش ببخشند و در مسیر قانون حرکت کنند.

وی با تأکید به قانون‌مداری در دایره فوتبال گفت: فوتبالی که قرار باشد به توهین و خشونت کشیده شود حتی یک ارزن هم نمی‌‌ارزد و همکاران خدوم من در ارکان قضایی هیئت فوتبال استان تهران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد تا عرصه فوتبال استان تهران را بر کسانی که قصد دارند نتایج مسابقات را خارج از زمین بازی رقم بزنند، هر روز تنگ‌تر و تنگ‌تر کنند. رویکرد کمیته انضباطی و اخلاق به شهادت همه افرادی که در جلسات رسیدگی در این کمیته حاضر شده‌اند مبتنی بر اصل احترام به ورزشکاران و زحمتکشان فوتبال استان است، اما از این پس، بیش از پیش به بداخلاقی‌ها واکنش جدی نشان داده خواهد شد و تردیدی ندارم انگیزه من و همه همکارانم در ارکان قضایی هیئت فوتبال، چیزی جز تثبیت عدالت و استقرار انضباط در مسابقات نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز