Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمابه نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، پژوهشگران، دانشجویان، تعاونگران و تمامی علاقه مند به شرکت در کنفرانس علمی  سیزدهمین اجلاس تعاون در آسیا و اقیانوسیه می توانند  چکیده مقاله خود را تا این تاریخ ارسال کنند. کنفرانس تحقیقات تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه ICA-AP ، در زمینه همکاری های منطقه ای، با هدف ایجاد  جوامع پایدار و مقاوم برنامه ریزی شده است و در روز سه شنبه  ۶ آذر سالجاری همزمان با اجلاس تعاون برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
با توجه به این برنامه ریزی های صورت گرفته در این کنفرانس این موارد مهم است :
- تعاونیها، مصرف و تولید محصولات و خدمات پایدار را ارتقا بهبود می بخشند.
- استراتژی های سازگاری و تعدیل در تعاونی ها برای مواجهه با تغییرات اقلیمی
- عملکرد مالی و ثبات تعاونی ها
از پژوهشگران انتظار می رود تا چکیده مقالات خود را در قالب این  موضوعات و تا تاریخ ذکر شده به کمیته تحقیقات تعاون (ICA-AP) و به ایمیل research@icaap.coop به آقای Mohit دبیر کمیته تحقیقات تعاون آسیا و اقیانوسیه ارسال کنند. بدیهی است که به مقالاتی که بعد از مهلت یاد شده ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
این کنفرانس می تواند به عنوان فرصتی برای محققان، دانشگاهیان، سیاست گذاران و سهامداران، کلیدی به منظور بحث و درک نیاز به مفاهیم پژوهشی و تبلیغی در راستای ایجاد یک محیط سازمان یافته و توانمند قانونی، به اشتراک گذاری دانش و اطلاعات برای اشتراک شیوه های موفق اجرا شده همچنین گسترش مشارکت و روابط کاری بویژه در حوزه برنامه توسعه پایدار۲۰۳۰ تلقی شود.
خروجی این کنفرانس در قالب  کتاب وگزارش  نهایی کنفرانس، نشریه وسایر اسناد مرتبط با موضوعات جلسه منتشر خواهد شد. زبان کاری کنفرانس،  انگلیسی بوده و اسناد به زبان انگلیسی ارائه خواهند شد.

شرایط مقاله
محققانی که علاقه مند به ارائه مقالات خود در کنفرانس هستند، باید خلاصه ای از متن خود را با  بیش از ۶۰۰ کلمه که عمدتا شامل سوال تحقیق، روش تحقیق همچنین دانش و ادبیات مربوط به مقاله  است، ارائه کنند. همچنین انتظار می رود تا موارد زیر:
عنوان مقاله، نام نویسنده یا نویسندگان، موضوع اصلی، هدف مقاله، رویکرد روش شناختی، کتابشناسی، کلید واژه ها همچنین اطلاعات تماس نویسنده به عنوان فرمت در تمامی مراحل مقاله گنجانده شود.هیچ هزینه ای بابت ثبت نام برای محققانی که مقالاتشان برای حضور در کنفرانس پذیرفته شده است دریافت نمی شود ولی سایر افرادی که مایل به شرکت در این کنفرانس علمی هستند می توانند با مراجعه بعه وبسایت www.Iran.coop و از طریق پرداخت هزینه ثبت نام در اجلاس حضور خود را ثبت کنند.ضمناً جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق  آدرس ایمیل     Alireza.Banaeifar@Iran.coop با آقای بنایی فر دبیر اجرایی این اجلاس در ارتباط باشید.نویسنده باید ۲۰ نسخه چاپی جهت توزیع در طول برنامه ارائه دهد؛
هزینه سفر، اقامت و هزینه های جانبی و برعهده خود شرکت کنندگان خواهد بود .
مقاله کامل نباید بیش از ۷۰۰۰ کلمه داشته باشد، فونت نوشتاری Times New Roman و اندازه آن ۱۲  با فاصله دو خط بین سطور به صورت کامل شامل یادداشت ها و مراجع، نقل قول ها و کتابشناسی مبتنی بر APA6  است.
جایزه بهترین مقاله برای محققان جوان
کمیته ICA-AP  به منظور تشویق محققان خصوصا قشر جوان در رابطه با تحقیقات تعاونی  اعلام کرده است : به دو مقاله از بهترین مقالات که از محققان جوانی که زیر ۳۵ سال سن داشته باشند و مقالاتشان در کنفرانس ارائه شده، جوایز( ۵۰۰ دلاری و ۳۰۰ دلاری)  اهدا می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تعاونی کنفرانس جهانی اتاق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کریمی‌ثابت پیش از ظهر دوشنبه در سی امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ اظهار کرد: این کنفرانس در سطح بین‌المللی و گسترده در حال برگزاری است و استقبال از این رویداد علمی مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ مقاله برای این کنفرانس علمی ارسال شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۴۲۰ مقاله با نظر داوران پذیرفته شده است.

معاون سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه در جریان این کنفرانس ۳ روزه ۱۶ میزگرد و پنل تخصصی برگزار خواهد شد، گفت: این میزگردها در حوزه‌های گوناگون است و تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهد داد.

وی با اشاره به اجرای ۱۰۰ سخنرانی در این کنفرانس سه روزه گفت: در مجموع بیش از ۵۰ سخنران خارجی خواهیم داشت که به شکل مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارائه آخرین دستاوردهای علمی خود می‌پردازند.

کریمی ثابت با بیان اینکه نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در ۴ بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگردها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار می‌شود، تصریح کرد: از میزبانی اصفهان در این کنفرانس قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 6098103

دیگر خبرها

  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد