Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل صبح امروز در بازدید از کلاس های طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اهمیت برنامه ریزی صحیح اوقات فراغت افزود: اوقات فراغت بخش جدایی ناپذیر زندگی امروزی بوده و نحوه گذراندن آن هم ممکن است باعث سلامت، رشد و کمال فرد شود هم موجب کندی، انحراف و انحطاط ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر قشر جوان جامعه برای گذراندن اوقات فراغت، درست راهنمایی نشوند ممکن است به انجام اموری گرایش پیدا کنند که آثار نامطلوبی برای او داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بسیاری از معضلات اخلاقی و فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان را در اثر فقدان برنامه ریزی صحیح جهت گذران اوقات فراغت بین آنان دانست و تصریح کرد: با برنامه ریزی منسجم و هدفمند برای غنی سازی این ایام می توان مانع از بروز ناهنجاری در جوانان و نوجوانان شد.

وی در این راستا از برگزاری طرح تابستانی اوقات فراغت با حضور ۵۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان در کلاس های آموزشی این طرح خبر داد.

ستوده گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام تعطیلات تابستانی، ۱۰ کلاس طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی استان اردبیل با حضور اسایتد اعزامی از قم و روحانیون و اساتید بومی در اردبیل برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: در طرح اوقات فراغت تابستانی امسال، برنامه ریزی برای تشکیل پایگاه های آموزشی در سطح مساجد استان ویژه جوانان و نوجوانان شامل برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی انجام گرفته و سهمیه هر شهرستان برای تشکیل پایگاه های آموزشی به دفاتر ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ع

طرح اوقات فراغت در بین نوجوانان و جوانان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقات فراغت تعطیلات تابستانی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر

برترین‌ها نوشت: اگر این روزها کانال‌های فارسی زبان را دنبال کنید، تصاویر یک بازیگر جوان ایرانی بیشتر از بقیه به چشمتان می‌آید. ریحانه پارسا بازیگر جوان سینمای ایران که چند سالی است به ترکیه مهاجرت کرده و انواع و اقسام مشاغل از جمله بازیگری و مدلینگ را امتحان کرده و حالا روی به تبلیغات قرص لاغری چینی در ماهواره آورده. درست است که تبلیغات برای سلبریتی‌ها در تمام دنیا امری مرسوم است، اما به عنوان شغلی جانبی برای آنها شناخته می‌شود و برای این دختر خوش‌چهره که ظرف مدت کوتاهی از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به یک ستاره در سینمای ایران تبدیل شد، کمی نگران کننده است.

در ادامه اخبار پیرامون این بازیگر ۲۵ ساله، حالا شایعات خبر می‌دهند در صورت موافقت نهادهای داخلی، ریحانه پارسا قصد بازگشت به ایران را دارد و این مسئله را با برخی از دوستان بازیگر خود هم مطرح کرده است.

دیگر خبرها

  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند