Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر سابق فدراسیون بسکتبال که دیروز صندلی‌اش را به مسعود عماری داد می‌گوید ماه‌ها از طریق رسانه‌ها متوجه تغییرات بود و خودش را آماده این اتفاق کرده‌بود.

علی توفیق در گفت و گو با ایسنا، درباره برکناری‌اش از دبیری فدراسیون بسکتبال و اینکه آیا از قبل اطلاعی از این تغییرات داشت یا نه؟ اظهار کرد: من در این ماه‌ها از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌شنیدم که قرار است تغییراتی اتفاق بیفتد و طبعا خودم را آماده می‌کردم اما تمام تلاشم را هم می‌کردم که تا مسوولیتی دارم وظایفم را به طور کامل انجام می‌دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طباطبایی حق می‌دهم

او در پاسخ به این سوال که در تمام این مدت که شایعه وجود داشت و در نهایت به واقعیت پیوست آیا رامین طباطبایی به عنوان رئیس فدراسیون حرفی به او نمی‌زد و موضوع را شفاف نمی‌کرد؟ تصریح کرد: این موضوع را بهتر است از خود آقای دکتر بپرسید. من هیچوقت اهل تحمیل نبودم و فشاری برای ماندن روی کسی نمی‌گذارم. تمام این مدت از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی این شایعه‌ها را که به واقعیت تبدیل شد را می‌شنیدم و خب احتمال هم می‌دادم.

دبیر سابق فدراسیون بسکتبال ادامه داد: به هر حال هر مدیری حق دارد که تیم خودش را در کنارش داشته باشد و من هم به این تصمیم احترام می‌گذارم. امیدوارم در این 7 ماهی که فعالیت کردم و مسوولیت‌های مختلفی برعهده داشتم توانسته‌باشم که به بهترین شکل کارهایم را انجام داده‌باشم.

توفیق در پاسخ به این سوال که آیا حضور همیشگی عماری در کنار رامین طباطبایی در همه بازدیدها باعث نشد واکنشی به رئیس فدراسیون داشته باشید؟ تصریح کرد: خیر اینطور نبود. همه چیز براساس تقسیم کار بود. اگر آقای طباطبایی و آقای عماری جایی بودند به این معنا نبود که من نیستم. من براساس مسوولیتی که داشتم در جایی دیگر مشغول انجام کارهایم بودم. تقسیم کار مطرح بود.

از حمایت وزارت ورزش تا فشار هیات‌ها 

او در پاسخ به این سوال که آیا شایعه‌ها مبنی بر حمایت همه جانبه وزارت ورزش از او و ادامه حضورش در فدراسیون را قبول دارد؟ تصریح کرد: من این موضوع را برای اولین‌بار از شما شنیدم.

دبیر سابق فدراسیون در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه شنیده بود که بسیاری از هیات‌ها رئیس فدراسیون را برای برکناری‌اش تحت فشار قرار داده‌بودند؟ بیان کرد: نه اینطور نبود. من ارتباط بسیار خوبی با هیات‌ها دارم. هیات‌هایی که کم کار می‌کنند منظورم نیست بلکه هیات‌های تعیین کننده. نگرش منفی نسبت به من وجود نداشت چون کاملا به مسوولیت من واقف بودند. اگر کاری انجام می‌دادم دستوری بود که در زمان مدیریت آقای مشحون بود و این مدت هم طبیعتا خواسته‌ها و نظرات رئیس جدید انجام می‌شد. رابطه بدی وجود نداشت و به نظرم هیاتی چنین حرفی نمی‌زند. همه هیات‌ها با مرام و شخصیت من آشنا هستند چون با اکثر آنها همدوره و هم کار بودیم و من را می‌شناسند.

ناراحتی مشحون و بی‌ارتباطی با رئیس سابق

توفیق در پاسخ به این سوال که آیا شنیده‌ است که محمود مشحون از او ناراحت است و آیا در این مدت با رئیس سابق فدراسیون صحبتی داشته؟ تصریح کرد: چنین موضوعی را نشنیده‌ام. متاسفانه فرصت هم نداشتم که صحبتی با آقای مشحون داشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که نقطه ضعف و قوت فدراسیون رامین طباطبایی را در چه می‌بیند؟ بیان کرد: اجازه دهید درباره نقاط ضعف صحبتی نکنم چون همیشه نیمه پر لیوان را می‌بینم. رامین طباطبایی مدیریت دولتی داشته و ارتباط‌های خوبی در وزارت ورزش دارد. در این مدت هم که با اعزام‌های زیاد و شرایط نامناسب اقتصادی کشور مواجه بوده به نظرم مدیریت بحران خوبی انجام داده‌است.

توفیق در پاسخ به این سوال که بهتر نیست نقطه ضعف‌ها را بیان کند تا به بسکتبال کمک شود؟ بیان کرد: من انقدر باهوش نیستم که بتوانم در چند ماه نقطه ضعفی را شناسایی کنم!

دبیر سابق فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که چرا رامین طباطبایی در جریان رقابت‌های غرب‌آسیا به میزبانی گرگان به این شهر سفر نکرد؟ گفت: قرار بود بیاید اما به دلیل کسالتی که داشت نتوانست سفر کند و من به عنوان نماینده تام الاختیار در آنجا حضور داشتم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام علی توفیق فدراسيون بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است

کودکان بومی اوکراین همیشه حاضر نیستند اوکراین را دوست داشته باشند، حتی در آن سوی اقیانوس. ویکتوریا اسپارتز، تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره ایالات متحده که در اوکراین به دنیا آمده است، با تخصیص کمک به کی یف مخالفت کرد. 

آسوشیتدپرس با استناد به منابع خود گزارش داد این نماینده کنگره از همکارانش خواست که به جای عملیات خارجی، کنترل بهتری بر سرمایه‌های آمریکایی داشته باشند. اکنون هر دو بخش کنگره آمریکا (سنا و مجلس نمایندگان) بیشتر مشغول آماده سازی و واگذاری بسته کمکی که اخیرا برای اوکراین تصویب شده، هستند.

اسپارتز برای تأکید بر تمرکز خود بر مسائل آمریکا اخیراً اظهار داشت که برای محافظت از مردم آمریکا احساس "مسئولیت" می‌کند. این سیاستمدار در تفسیر خود درباره وضعیت کنونی تاکید می‌کند که امنیت مرز‌های خارجی باید اولویت بالاتری برای کنگره باشد.

او اخیرا گفته ظاهراً باید همیشه از اوکراین حمایت کند. اما این درست نیست، زیرا او معتقد است که ۶۱ میلیارد دلار اختصاص داده شده به اوکراین هدر خواهد رفت.

قانونگذاران واشنگتن به تازگی بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین تصویب کردند. ۲ مقام آگاه آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند ایالات متحده در حال آماده سازی یک بسته کمک نظامی به ارزش یک میلیارد دلار برای اوکراین است. این بسته کمک‌های نظامی نخستین بخش از لایحه کمک‌های تخصیص یافته از سوی کنگره به ارزش ۶۱ میلیارد دلار به کی یف است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • ادعای آزادی‌خواهی آمریکا با «سرکوب معترض‌ها» زیر سوال رفته است
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود