Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@02:04:29 GMT

رئيس سازمان اوقاف و امور اسلامي ليبي ربوده شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۱۲۱۸

رئيس سازمان اوقاف و امور اسلامي ليبي ربوده شد

خبرگزاري آريا - افراد مسلح ناشناس رئيس سازمان اوقاف و امور اسلامي ليبي را ربودند.
به گزارش پارس‌تودي؛ يک مقام محلي ليبي که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد، «عباس القدي» رئيس سازمان اوقاف و امور اسلامي ليبي روز شنبه در فرودگاه طرابلس توسط افراد مسلح ناشناس ربوده شد.
اين منبع افزود، مهاجمان ناشناس عباس القدي را به مکان نامعلومي انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون هيچ فرد يا گروهي مسئوليت اين آدم‌ربايي را به عهده نگرفته است.
ليبي از زمان انقلاب 2011 مردم اين کشور که به سرنگوني حکومت «معمر قذافي» ديکتاتور معدوم ليبي منجر شد، با مداخله آمريکا و برخي کشورهاي اروپايي و منطقه درگير خشونت و بي‌ثباتي سياسي شده است. ­
از سه سال پيش ليبي بر اثر اختلافات ميان احزاب و گروه‌ها، داراي دو پارلمان؛ (پارلمان طبرق در شرق و پارلمان طرابلس، پايتخت ليبي) و دو ارتش است.
پارلمان طبرق مورد حمايت ارتش ملي ليبي به فرماندهي حفتر بوده و دولت وفاق ملي فائز سراج که مورد حمايت غرب و آمريکاست، در شهر طرابلس مستقر است.
گروه تروريستي داعش نيز از اين وضعيت براي نفوذ به اين کشور نفت‌خيز بهره برداري کرده است.
117/120

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سران سازمان همکاری اسلامی آغاز شد

نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور وزیر امور خارجه کشورمان آغاز شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست سران سازمان همکاری اسلامی در محل Sir Dawda Kairaba Jawara واقع در بانجول پایتخت گامبیا با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

امیرعبداللهیان در این نشست مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی به ویژه وضعیت جنگ غزه تبیین می‌کند.

همچنین در این اجلاس که با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

نشست مقامات ارشد مقدماتی برای پانزدهمین نشست کنفرانس سران اسلامی در بانجول از تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۴ (سه شنبه) آغاز شده است.

گامبیا ریاست نشست سران سازمان همکاری اسلامی را به مدت سه سال از عربستان سعودی تحویل خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • نشست سران سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان