Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@02:59:04 GMT

پذیرش دانشجوی کارشناسی در دانشگاه قرآن و حدیث 

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۲۲۱۲

پذیرش دانشجوی کارشناسی در دانشگاه قرآن و حدیث 

هادی حجت، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: تمامی علاقه‌مندان اعم از داوطلبانی كه در آزمون سراسری سال 97 ثبت نام کرده یا نکرده‌اند، بدون محدودیت در گروه آزمایشی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از کد رشته‌های حضوری یا مجازی دانشگاه قرآن و حدیث انتخاب کنند و در صورت قبولی به عنوان دانشجوی رسمی مقطع كارشناسی از نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به امتیازات و تسهیلات تحصیل در دانشگاه قرآن و حدیث افزود: بهره‌مندی از استادان مجرب، قرارداشتن دانشگاه قرآن و حدیث در ردیف دانشگاه‌های غیردولتی سطح یك کشور مطابق با سطح‌بندی انجام شده توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری از جمله این امتیازات است.

وی امكان پرداخت اقساطی شهریه تحصیلی در نیمسال اول؛ بهره‌مندی از تخفیف ویژه برای دانشجویان ممتاز، طلاب و پژوهشگران و حافظان قرآن کریم، امكان شركت در آزمون‌های كانون وكلا پس از دریافت دانشنامه مقطع لیسانس رشته فقه وحقوق اسلامی و برخورداری از كتابخانه تخصصی و مجموعه ورزشی (استخر، سالن بدنسازی و ...) و دیگر امكانات رفاهی مستقر در مركز قم و شعبه تهران را از دیگر امتیازات این مرکز عنوان کرد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به مهلت ثبت نام تصریح کرد: علاقه‌مندان از 15 مرداد ماه 97 فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و طبق جدول ذیل یكی از کد رشته محل‌های این دانشگاه را انتخاب کنند.

وی افزود: همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در قم می‌توانند به نشانی بلوار پانزده خرداد، چهارراه نوبهار، خیابان شهید نظری ثابت، بعد از شهرك جهاد، دانشگاه قرآن و حدیث و در تهران به شهرری، ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) یا به پایگاه اینترنتی دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی qhu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا حدیث حجت پذیرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، پژمان فاضلی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد شهرکرد خبر داد و افزود: هم اکنون در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

وی‌گفت: دانشگاه آزاد شهرکرد با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به ویژه تحصیلات تکمیلی، به دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلی یادآورشد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌گفته وی در این دانشگاه حدود ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901627

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی