Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@20:37:40 GMT

قتل خونین یک دوست مست در پشت بام + جزییات و عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۳۴۱۰

قتل خونین یک دوست مست در پشت بام + جزییات و عکس

رکنا: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف پرونده جسدی ناشناس متعلق به جوانی حدودا 30 ساله در محدوده بلوار شهید محلاتی - خیابان کوثر خبر داد که توسط یکی از دوستانش ، طی درگیری به قتل رسیده بود .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران بزرگ ، در توضیح این خبر گفت : ساعت 18:00 مورخه 18/04/1397 کشف جسد جوانی حدودا 30 ساله در داخل جوی آب در بلوار شهید محلاتی – خیابان کوثر به کلانتری 132 نبرد اعلام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور مأمورین و انجام بررسی های مقدماتی مشخص شد که متوفی بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم تیز به ناحیه شکم ، پهلو وگردن به قتل Murder رسیده است . بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی اعلام ، پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" تشکیل و ضمن هماهنگی با شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت .

شناسایی هویت مقتول :

در مورخه 20/04/1397 خانمی با مراجعه به کلانتری 132 نبرد به مأمورین اعلام کرد که برادرش به نام "مهرداد" (28 ساله) در مورخه 18/04/1397 از محل سکونتش در منطقه پیروزی خارج شده و تاکنون مراجعتی به خانه نداشته است . با توجه به مشخصات ارائه شده به مأمورین ، خواهر مهرداد به اداره دهم پیلس آگاهی هدایت و نهایتا هویت جسد ناشناس توسط خواهر مهرداد مورد شناسایی قرار گرفت .

مسیر کشف پرونده:

خواهر مقتول پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی و شناسایی تصاویر برادرش ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "برادرم در منطقه پیروزی با چند تن از اراذل واوباش منطقه از جمله شخصی به نام وحید سابقه درگیری دارد و این شخص برادرم را چندین بار به قتل تهدید کرده است ".

با توجه به اظهارات خواهر مقتول ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی وحید با نام حقیقی "بهرام" کرده ؛ در مورخه 20/04/1397 اقدام به دستگیری وحید ( بهرام ) در داخل یک قهوه خانه در منطقه پیروزی – خیابان دهم فروردین کردند .

وحید پس از انتقال به دهم پلیس آگاهی صراحتا به داشتن سابقه درگیری با مقتول اعتراف و حتی عنوان کرد که در مورخه 17/04/1397 برای نزاع و دعوا کردن با مقتول قرار داشته اما به خاطر حضور در یک میهمانی نتوانسته تا به محل قرار خود با مقتول برود . بررسی صحت و درستی اظهارات وحید در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که وحید نقش و یا مشارکتی در ارتکاب این جنایت Crime و قتل مهرداد نداشته است .

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره دهم با انجام تحقیقات میدانی از محدوده ی محل زندگی مقتول اطلاع پیدا کردند که مقتول آخرین بار در مورخه 17/04/1397 بهمراه یکی از دوستانش به نام "مصطفی" و سوار بر خودرو وانت متعلق به مصطفی مشاهده شده است . "مصطفی" به عنوان یکی از دوستان نزدیک مهرداد در منطقه پیروزی – خیابان مخبر شمالی شناسایی شد و کارآگاهان جهت انجام تحقیقات به محل سکونت وی مراجعه کردند اما مشخص شد که همزمان با کشف جسد مهرداد ، مصطفی نیز اقدام به فروش ناگهانی خودرو وانت خود نموده و پس از آن نیز از محل سکونتش متواری است .

با توجه به شواهد و دلائیل بدست آمده مبنی بر ارتکاب جنایت توسط مصطفی ، خانواده مصطفی به منظور همکاری با پلیس تحت آموزش و مشاوره قرار گرفته و سرانجام مصطفی در مورخه 13/04/1397 بهمراه پدرش به اداره دهم پلیس آگاهی مراجعه و خودش را به عنوان قاتل The Murderer مهرداد تسلیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ کرد .

مصطفی در خصوص نحوه ارتکاب جنایت و قتل مهرداد به کارآگاهان گفت : در مورخه 17/04/1397 بهمراه مهرداد برای دعوا کردن با وحید ، به سر قراری که مهرداد با وی گذاشته بود رفتیم اما وحید در محل قرار حاضر نشد ؛ از آنجا بود که برای مصرف مشروبات الکلی به خانه ما رفتیم و در پشت بام هر دو نفر شروع به شرب خمر کردیم طوری که هردونفرمان تعادل روحی و رفتاری مناسبی نداشتیم ؛ در آن شرایط ، من و مهرداد با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان قمه ی مهرداد که آنرا برای دعوا کردن با وحید آورده بود ، برداشته و چندین ضربه به سمت مهرداد پرتاب کردم ؛ مدتی در همان وضعیت در پشت بام گذشت تا اینکه متوجه شدم مهرداد توسط من به قتل رسیده است . ترسیده بودم ؛ جسد مهرداد را داخل پتو پیچیده و با خودرو وانت به محل کشف جسد منتقل و داخل یک جوی آب رها کردم . از آنزمان تصمیم به فرار Escape گرفتم اما نهایتا با راهنمایی خانواده تصمیم گرفتم تا خودم را تسلیم پلیس نمایم ".

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

صادق برای زنم پیامک عاشقانه می فرستاد او را آتش زدم +عکس

آبادانی ها مردان بی حیای عراقی را چاقو چاقو کردند!

دلخراش ترین صحنه ای که در محل سقوط هواپیمای یاسوج دیده شد! + تصویر

این دختر وقتی پسر شد به دوست مادرش دل بست ! + عکس

دعوای خونین ورزشکار قهرمان با بازیگر معروف + عکس

فریادهای خانم بازیگر بعد از طلاق در دادگاه! + جزییات

این چوپان واقعا سکه‌های ۱۲۰۰ ساله پیدا کرد! / در شمالغر تهران رخ داد+ جزئیات

تجاوز وحشیانه به یک زن در ویلای شخصی‌اش!

لحظه حمله مرد متجاوز به دخترجوان در کوچه خلوت+فیلم

تجاوز گروهی به دختر 19 ساله بد لباس در فروشگاه + عکس

مرگ 33 زن و دختر جوان به خاطر جراحی زیبایی پایین تنه + عکس

مرگ پسر خرمشهری هنگام شارژ تلفن همراه + عکس

گفتگوی تلخ با مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد / من گدایی کردم نه تن فروشی + فیلم و عکس

   

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایی پلیس Police قتل Murder قهوه جنایت Crime قاتل The Murderer فرار Escape اخبار حوادث مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی کشف آگاهی ناشناس دوست عکس فیلم دختر قتل ایران جوان مرد جنایت زن زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل ۳۰ ساله خواهرزاده این ۲ مقتول است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229524 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ