Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@13:59:29 GMT

درخواست تاسیس صرافی از سوی نزدیکان مولاوردی!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۳۴۸۹

درخواست تاسیس صرافی از سوی نزدیکان مولاوردی!

درحالی برخی رسانه‌های فضای مجازی از ثبت مجوز صرافی به نام داود مولاوردی از نزدیکان شهیندخت مولاوردی در سال‌های گذشته، سخن به میان آوردند که دستیار ویژه رئیس‌جمهور انتساب فردی به نام داود در بین بستگان

به گزارش مشرق، یکی از شایعاتی که هربار پس از نابسامانی‌های ارزی در کشور  به وجود می‌آید، شبهه راه‌اندازی و درخواست صرافی در زمان التهابات اقتصادی سال ۹۱ توسط برخی از دولتمردان کنونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این شخصیت‌هایی که نام وی همواره بر سر زبان‌ها بوده شهیندخت مولاوردی، دستیار ویژه  کنونی رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی بوده است.

برخی کانال‌های تلگرامی با انتشار تصویر روزنامه رسمی که در آن نام شخصی به اسم «داود مولاوردی» نوشته شده، مدعی ارتباط این شخص با شهیندخت مولاوردی شدند و برخی دیگر «داود» را فرزند وی معرفی کردند.

اما  در این رابطه شهیندخت مولاوردی در اینستاگرامش توضیحات را ارائه کرد. وی در صفحه شخصی‌اش نوشت: 

۱- در بین بستگان نسبی‌ام شخصی به نام داود وجود خارجی ندارد.
۲- اینجانب دارای دو فرزند دختر بوده و پسری ندارم که نامش داود باشد!
۳- پسر با نام‌ فامیلی مادر خوانده نمی شود!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ شهید حسین پور شایعه صرافی مولاوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکوشیم بی‌جهت آبرو شخصی در جامعه را نریزیم

دریافت 44 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: بکوشیم بی‌جهت آبرو شخصی را در جامعه نریزیم که خسارت آن جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 6095913

دیگر خبرها

  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • پولشویی
  • تاسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید
  • بکوشیم بی‌جهت آبرو شخصی در جامعه را نریزیم