Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:بر اساس این طرح، همه مسوولان طراز اول تا سطح استانداران، از جمله نماینگان مجلس بعد از رفتن از محل خدمتشان به هر نحو از جمله استعفا، برکناری یا اتمام کارشان، تا دو سال ممنوع الخروج می شوند تا قوه قضاییه به وضعیت عملکرد آنها رسیدگی کند.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: در حال جمع آوری امضا برای طرحی هستیم که به موجب آن تمامی مسوولان طراز اول کشور تا سطح استانداران و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا دو سال ممنوع الخروج می شوند تا قوه قضاییه عملکرد آنان را رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خرداد ،ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در حال جمع آوری امضا برای طرح قانون جذب حداکثری اجتماعی هستیم که براساس این طرح مسوولانی که قانون را اجرا نمی کنند مجازات می شوند، ولی هم اکنون به صورت قانونی برای این موضوع ماده ای تعریف نشده است.
ابوترابی اظهار داشت: بر اساس این طرح، همه مسوولان طراز اول تا سطح استانداران، از جمله نماینگان مجلس بعد از رفتن از محل خدمتشان به هر نحو از جمله استعفا، برکناری یا اتمام کارشان، تا دو سال ممنوع الخروج می شوند تا قوه قضاییه فرصت کافی داشته باشد تا به وضعیت عملکرد آنها رسیدگی کند و مشاهده کند که فسادی در پرونده آنان وجود دارد یا خیر.
وی گفت: متاسفانه برخی از مسوولان قانون را اجرا نمی کنند یا این که می گویند اجرا می کنیم ولی اجرا نمی کنند، برطبق بیانات رهبر معظم انقلاب مجلس باید عدم اجرای قانون توسط مسوولان را تبدیل به جرم انگاری کند که البته ما در این زمینه خلا قانونی داریم و با این طرح می خواهیم این خلا را بر طرف کنیم. برچسب ها: مسوولان عالیرتبه ، ممنوع‌الخروج ، قوه قضاییه

منبع: خرداد

کلیدواژه: ممنوع الخروج قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی را ممنوع الخروج کنیم؟
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی ‌را ممنوع‌الخروج کنیم؟!
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم