Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:32:36 GMT

13 پروژه دانشگاه علوم پزشکی هفته دولت افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۵۲۸۵

13 پروژه دانشگاه علوم پزشکی هفته دولت افتتاح می شود

کرمانشاه - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، از افتتاح 13 پروژه حوزه سلامت استان در هفته دولت امسال خبر داد.

دکتر فریبرز ایمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پانسیون های پزشکان حمیل و شیان در شهرستان اسلام آبادغرب، میرآباد و تازه آباد شهرستان ثلاث باباجانی، کامران بیگرضایی و گهواره شهرستان دالاهو، دینور شهرستان صحنه و چشمه کبود شهرستان هرسین از جمله پروژه هایی است که با مجموع بیش از یک هزار متر مربع افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از افتتاح پایگاه سلامت شهری تازه آباد ثلاث باباجانی، مرکز بهداشتی، درمانی ریجاب دالاهو، مرکز جامع سلامت امام خمینی (ره) سنقر و کلیایی، پایگاه سلامت ضمیمه شماره 2 کنگاور و پایگاه سلامت شهری گیلانغرب با مجموع زیربنای 2 هزار و 150 متر مربع خبر داد.
دوم تا 9 شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
استان کرمانشاه 2 میلیون جمعیت ساکن در 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا دارد.
3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هفته دولت علوم پزشكي كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور  درمورد توسعه همکاری‌های مشترک با راه اندازی دفتر همکاری‌های علمی_دانشگاهی، دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.
در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی-دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار داشت: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.
دکتر سید حسن سراج راه اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.
در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

دیگر خبرها

  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • همایش پیاده روی در یاسوج