Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ماسال با بیان اینکه از ابتدای مسئولیت ام در ماسال همواره بین مردم امیدواری ایجاد کردم،گفت: رسانه ها انتقال دهنده مطالبات مردم به مسئولان هستند و اعتقاد دارم که در همه برنامه ها باید رسانه ها ما را همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت ،محمد جواد عامر در بازدید از دفتر سرپرستی خبرگزاری ایلنا در استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار  گفت : از ابتدای مسئولیت ام در ماسال همواره بین مردم امیدواری ایجاد کردم در این راستا  و با توجه به عدم وجود صنایع در ماسال تصمیم گرفتم که از ظرفیت های گردشگری شهرستان ماسال استفاده کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تصریح بر اینکه قرار است در کمیته برنامه ریزی امسال تخصیص خوبی در جهت اجرای طرح‌های گردشگری در ماسال داشته باشیم افزود: سه هدف گردشگری، پسماند و زیر ساخت را از بدو انتصاب در شهرستان ماسال تدوین و دنبال کرده‌ام .

ماسال چهارمین شهرستان موفق گیلان در ایجاد اشتغال

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه استاندار گیلان از نخستین روزهای تصدی این سمت دو هدف اشتغال و بوم گردی را به فرمانداران تکلیف کرده اند گفت:موفق شدیم در شهرستان ماسال در بخش بوم گردی رتبه نخست گیلان را کسب کنیم.

وی همچنین با اعلام اینکه ماسال رتبه چهارم استان را در زمینه اشتغال زایی کسب کرده است تاکید کرد :اجرای طرح های اشتغال زایی نیز در راستای دستورات اکید استاندار گیلان بوده است.

احداث سالن ورزشی برای بانوان ماسالی

فرماندار ماسال بحث ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی را از مهم ترین اهداف خود در این شهرستان عنوان کرد و یادآور شد:پس از ورودم به این شهرستان اجرای استخر را دنبال کردم که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

عامر همچنین از تجهیز سه سالن ورزشی در شهرستان ماسال خبر داد و گفت: تجهیز و نوسازی سالن شهید شیرازی این شهرستان درحال پایان  است.

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان گیلان اشتغال ایجاد اشتغال گردشگری ماسال رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم

شاگردان دیگو سیمئونه مقابل رقیب مستقیم خود در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سه امتیاز مهم خانگی رسیدند و حالا دیگر نگران نیستند که تیم ارنستو والورده به آنها برسد.

طرفداری | در چهارچوب دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا، اتلتیکو مادرید میهمان اتلتیک بیلبائو بود:

اطلاعات بازی اتلتیکو مادرید - اتلتیک بیلبائو بستر برگزاری: هفته ۳۳ لالیگا؛ فصل 24-2023 تاریخ: شنبه، ۸ اردیبهشت 140۳ (۲۷ آوریل 2024) ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران مکان: واندا مترو پولیتانو، مادرید داور: خوان مارتینز گلزنان: رودریگو دی پل (۱۵)، آنخل کوریا (52)، اونای سیمون (۸۰ گل به خودی) / نیکو ویلیامز (۴۵)

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر