Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@23:16:48 GMT

واکنش ایران خودرو به ماجرای انبار شیراز

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۹۲۲۰

علی کریمی مدیر عامل شرکت ایران خودرو فارس گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری به دلیل عدم تامین قطعه از سوی برخی قطعه سازان ۱۵۰۰ دستگاه پژو پارس با کسری تولید و در پارکینگ این شرکت وجود دارد.

وی تاکید کرد: این خودرو ها تولیدی درانتظار تامین قطعاتی از جمله کیسه هوا ، جلو آمپر و فنر چرخشی هستند.

کریمی تاکیدکرد: براساس تمهیدات اتجام شده از هفته آینده خودرو های ناقص تولیدشده به مرور تکمیل و به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ایران خودرو فارس ضمن ابراز تاسف از اظهارات غیرکارشناسی و شتاب زده تصریح کرد:اساسا تمامی این خودرو در انواع روش های فروش و پیش ایران خودرو فروخته شده و احتکار آن بی معناست و ما به دنبال تحویل هر چه زودتر محصولات به مشتریان هستیم./عصر ایران

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰

فرانسوی‌ها با برند رنو نسبت به صنعت خودروی ایران حق آب و گل دارند چرا که اولین ماشین تاریخ ایرات توسط مظفرالدین شاه قاجار از این برند خریداری شد. گروه رنو شرکت خودروسازی چندملیتی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و پخش خودروها، کامیون، تراکتور، اتوبوس و خودرو‌های برقی فعال است و پیش‌تر در زمینه طراحی و تولید هواگرد و موتور‌های هواگرد نیز فعالیت داشته‌است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور، فرانسه قرار دارد.

منبع: چندثانیه

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟