Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری بازیکن پیشین پرسپولیس که به ترابزون اسپور ترکیه منتقل شده است در دیدار با کالیاری از ناحیه مفصل زانوی راست مصدوم شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواب MRI آسیب دیدگی وحید امیری را تأیید کرد.

وحید امیری بازیکن پیشین پرسپولیس، که در دیدار دوستانه ترابزون اسپور با کالیاری ایتالیا به عنوان یار تعویضی وارد زمین بازی شده بود با تکل بازیکن حریف آسیب دید و مجبور شد زمین را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حالا باشگاه ترکیه ای خبر داده که او با مصدومیتی جزئی روبرو شده است.

امیری دیشب در جریان بای مقابل کالیاری از ناحیه زانوی دچار مصدومیت شد و میدان را ترک کرد.

باشگاه ترابوزن بعد از تست MRI اعلام کرد که مفصل زانوی راست امیری به صورت جزیی آسیب دیده و مداوای ستاره ایرانی آغاز شده است.

ترابزون ۵ دیدار دوستانه پیش از فصل انجام داد که ۳ برد یک شکست و یک تساوی را به دست آورد.این تیم در اولین دیدار در سوپر لیگ به مصاف باشاک شهیر خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ترابزون اسپور کالیاری پرسپولیس تهران ترابزون اسپور کالیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم سوپر لیگ ترکیه تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم رده پانزدهمی کاراگومروک قرار می‌گیرد.

سید مجید حسینی که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۱۰ بازی انجام داده و پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در جام ملت‌های آسیا نتوانسته به میدان برود، امروز هم دور از فهرست نفرات برابر کاراگومروک است.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم که ۲۸ بار در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، برای چهارمین مسابقه پیاپی به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی در لیست دیدار با کاراگومروک دیده نمی‌شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور ۴۰ امتیازی و در رده دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که در صورت برتری مقابل کاراگومروک همین جایگاه را حفظ می‌کند و به طور کامل از سقوط نجات پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند