Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیمیا علیزاده در تمرین صبح امروز (یکشنبه) تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی عضلانی شد و پس از آزمایش MRI مشخص شده است که این مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیمیا علیزاده تکواندوکار کشورمان به دلیل پارگی رباط صلیبی فرصت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را از دست داد.
تیم ملی تکواندو کشورمان که تمرینات خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی پشت سر می‌گذارد، اردوی ۱۰ روزه‌ای را در کرج برپا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیمیا علیزاده ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در جریان این اردو و در تمرین صبح امروز (یکشنبه) تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی عضلانی شد. پس از ارزیابی پزشکی، معاینات تکمیلی و بررسی MRI توسط دکتر رازی مشخص شد که ACL زانوی چپ کیمیا دچار آسیب جدی شده است و قادر به همراهی تیم ملی تکواندوی بانوان در بازی‌های آسیایی نخواهد بود.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی ملیکا میرحسینی، ملی‌پوش تکواندوی کشورمان که در تورنمنت بین‌المللی کره جنوبی موفق به کسب مدال طلا شده بود، جایگزین علیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم می‌شود.

ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم، الهه شیدایی در وزن ۵۳- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن ۶۷+ کیلوگرم دیگر نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هستند.

هدایت این تیم بر عهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات تکواندوی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در بخش‌های پومسه و کیوروگی از ۲۸ مرداد ماه به مدت پنج روز در اندونزی برگزار می‌شود.

کیمیا علیزاده پیش از این به عنوان پرچمدار کاروان ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی انتخاب شده بود. با توجه به آسیب‌دیدگی این بانوی تکواندوکار باید دید پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی همچنان او خواهد بود یا فردی دیگر بازی این منظور انتخاب می‌شود.

منبع: وب سایت رسمی تکواندو

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پریسا جوادی بازی های آسیایی 2018 پریسا جوادی ناهید کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد

دکتر اولادی رئیس بیمارستان رازی قائم شهر گفت: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.

او افزود دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به روز‌ترین دستگاه ام. آر. آی بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است که از سوی بانک جهانی به بیمارستان رازی قائم شهر اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن درانجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی ازکیفیت تصویر بالا رااز مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.

دکتر اولادی، قیمت دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائم شهر را بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد که ازمحل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین و به این مرکز درمانی اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر ادامه داد: هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گازهلیوم، پائین‌تر ازدیگر دستگاه‌های مشابه و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاا ست وبا این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیک به بیماران در بیمارستان رازی قائم شهرخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری