Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@23:11:39 GMT

فرزاد فرزین هم به «رقص روى شیشه» پیوست

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۰۸۷۹

فرزاد فرزین هم به «رقص روى شیشه» پیوست

رویداد۲۴ پس از بازیگران سرشناسى که حضورشان در مجموعه شبکه نمایش خانگى «رقص روى شیشه» به کارگردانى مهدى گلستانه و تهیه کنندگى پیمان جعفرى قطعى شد، این بار نوبت فرزاد فرزین خواننده مطرح موسیقى پاپ کشورمان است که در این سریال به عنوان بازیگر حضور داشته باشد.

فرزین یکى از خوانندگان پاپ است که چندین تجربه در عرصه بازیگرى داشته و این بار قرار است در کنار ستاره‌هاى مطرح سینما، به بازیگرى بپردازد و بار دیگر خود را در جایگاه بازیگر محک بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال موفق «عاشقانه» به تهیه کنندگى مهدى گلستانه آخرین حضور این خواننده در مقابل دوربین بوده است و این دومین همکارى فرزین با مهدى گلستانه محسوب مى‌شود که این بار کارگردانى «رقص روى شیشه» را بر عهده دارد.

همچنین فرزین در کنار دیگر ستاره‌هاى موسیقى کشورمان، خوانندگى تیتراژ برخی از قسمت‌هاى سریال ٢۶ قسمتى «رقص روى شیشه» که فیلمنامه آن براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى و به قلم طلا معتضدى به نگارش درآمده را نیز بر عهده خواهد داشت.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: پیمان جعفرى، کارگردان: مهدى گلستانه، مجرى طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی – مهدی گلستانه، مدیر فیلمبردارى: مرتضى غفورى، مدیر صدابردارى: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانى، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچى، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزى  و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، طراح لوگو: محمد روح الامین، عکاس: حبیب مجیدی، مشاور رسانه‌اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سریال نمایش خانگی خواننده فرزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، میلان تصمیم گرفته است روی بنجامین ششکو، مهاجم لایپزیگ سرمایه‌گذاری کند و این بازیکن ۲۰ ساله اسلوونیایی می‌تواند به گران‌ترین خرید تاریخ روسونری تبدیل شود.

میلان در تابستان به یک مهاجم جدید نیاز دارد چون اولیویه ژیرو تصمیم گرفته است در پایان قراردادش، میلان را ترک کند تا راهی لس‌آنجلس شود.  

ششکو در این فصل در ۴۰ بازی، ۱۶ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

میلان امیدوار است بتواند از طریق نوآ اوکافور هم تیمی پیشین ششکو در سالزبورگ، این بازیکن را متقاعد به پوشیدن پیراهن میلان کند.  

ژیروی ۳۷ ساله به دوست و هم‌تیمی سابقش هوگو لوریس خواهد پیوست که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قبل راهی لیگ آمریکا شد. او بعد از حضور در لیگ فرانسه، به لیگ برتر انگلیس رفت و ابتدا با آرسنال سه قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد و سپس به چلسی پیوست؛ جایی که لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و جام حذفی را بالای سر برد. مهاجم فرانسوی سال ۲۰۲۱ به میلان پیوست و در اولین فصلش قهرمان سری آ شد.

ژیرو در سطح باشگاهی درخشان ظاهر شده و ۲۷۶ گل در تیم‌های مختلف به ثمر رسانده است و از تابستان در لیگ آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عضو جبهه پایداری: با کودک همسری مخالفم / مستنداتی علیه فرزین دارم!
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتظارات تورمی کم شد
  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتطارات تورمی کم شد
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت