Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@21:07:36 GMT

فرزاد فرزین هم به «رقص روى شیشه» پیوست

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۰۸۷۹

فرزاد فرزین هم به «رقص روى شیشه» پیوست

رویداد۲۴ پس از بازیگران سرشناسى که حضورشان در مجموعه شبکه نمایش خانگى «رقص روى شیشه» به کارگردانى مهدى گلستانه و تهیه کنندگى پیمان جعفرى قطعى شد، این بار نوبت فرزاد فرزین خواننده مطرح موسیقى پاپ کشورمان است که در این سریال به عنوان بازیگر حضور داشته باشد.

فرزین یکى از خوانندگان پاپ است که چندین تجربه در عرصه بازیگرى داشته و این بار قرار است در کنار ستاره‌هاى مطرح سینما، به بازیگرى بپردازد و بار دیگر خود را در جایگاه بازیگر محک بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال موفق «عاشقانه» به تهیه کنندگى مهدى گلستانه آخرین حضور این خواننده در مقابل دوربین بوده است و این دومین همکارى فرزین با مهدى گلستانه محسوب مى‌شود که این بار کارگردانى «رقص روى شیشه» را بر عهده دارد.

همچنین فرزین در کنار دیگر ستاره‌هاى موسیقى کشورمان، خوانندگى تیتراژ برخی از قسمت‌هاى سریال ٢۶ قسمتى «رقص روى شیشه» که فیلمنامه آن براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى و به قلم طلا معتضدى به نگارش درآمده را نیز بر عهده خواهد داشت.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: پیمان جعفرى، کارگردان: مهدى گلستانه، مجرى طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی – مهدی گلستانه، مدیر فیلمبردارى: مرتضى غفورى، مدیر صدابردارى: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانى، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچى، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزى  و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، طراح لوگو: محمد روح الامین، عکاس: حبیب مجیدی، مشاور رسانه‌اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سریال نمایش خانگی خواننده فرزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز اظهار کرد: در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد بی شک موفق‌تر است و از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم.

امام‌جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق به اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک‌های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسرائیل اشغالگر را از بین برد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی خواست که نسبت به این مساله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهند تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسؤولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تا که تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

امام‌جمعه اهواز به اقداماتی که دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و … انجام شده اشاره کرد و گفت: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

کد خبر 6089058

دیگر خبرها

  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود