Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا، گفت: عمده قاچاق مواد مخدر در استان هرمزگان از مسیر دریا صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، بهروز اکرمی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: با توجه به تغییر مسیر ترانزیت مواد، باید با به روز رسانی و ارتقاء تجهیزات در حوزه دریا، به مبارزه بی امان با سوداگران مرگ پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اذعان به اینکه عزم جدی در هرمزگان برای مبارزه و مقابله با قاچاق و عرضه مواد مخدر وجود دارد، افزود: در صورت حمایت و پشتیبانی از سوی مرکز در این عرصه، بندرعباس این قابلیت را دارد که به شهر عاری از معتاد تبدیل شود.

 

اکرمی با بیان اینکه استان هرمزگان نیازمند تجهیز و نوسازی ناوگان بازدارنده جمهودر امر مبارزه با مواد مخدر هم از طریق دریا و هم از خشکی است، عنوان کرد: باید به گونه ای عمل شود که هزینه و ریسک حمل مواد مخدر در استان افزایش یابد.

 

وی تصریح کرد: هرگاه که هزینه و ریسک حمل مواد مخدر بر درآمد آن افزایش یابد، قاچاقچیان دیگر حاضر به خطر کردن و متحمل شدن هزینه گزاف براي آن نخواهند شد و این خود یک عامل بازدارنده در عرصه حمل و نقل مواد مخدر خواهد شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر ضرورت هم پوشانی فعالیت های عرصه مبارزه با مواد مخدر در بین دستگاه های متولی، گفت: امر مبارزه با مواد مخدر همانند تکمیل یک پازل است و هر دستگاهی اگر عملکرد خود را با هدف تکمیل این پازل انجام دهد، حتما زودتر به نتیجه خواهد رسید.

 

وی بر پرهیز از موازی کاری در زمینه مبارزه و مقابله با مواد مخدر تاکید کرد و افزود: موازی کاری در هر زمینه ای، غیر از اتلاف انرژی و هزینه، نتیجه دیگری را به دنبال ندارد و باید از آن برحذر بود.

 

اکرمی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان صادق ترین کشور در امر مبارزه با مواد مخدر نام برد و خاطرنشان کرد: موید این مطلب، تعداد بالای  شهدای این حوزه است.

 

وی همچنین به سرازیر شدن معتادان سایر استان ها در ماه های سرد سال به هرمزگان اشاره و تاکید کرد: برای مقابله با این معضل نیز باید برنامه داشته باشیم و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور نیز در این عرصه به استان کمک کند.

 

معاون استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به وجود معتادین متجاهر در بندرعباس و دیگر شهرستان های استان، بیان کرد: شهرداری ها و نیروی انتظامی استان در جمع آوری این گونه معتادین اقدامات موثری انجام می دهند اما به دلیل کمبود فضا در نگهداری و اعتبارات مورد نیاز اقدامات صورت گرفته موثر نخواهد بود.

 

گفتنی است؛ در این نشست از زحمات دکتر  محمود حسین پور دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان قدردانی و ابراهیم فرهادی نیا به عنوان دبیر جدید این شورا معرفی شد.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس علی لاریجانی تحریم کنسرت خیابانی دولت سردار اشتری همایون شجریان استان همدان روزنامه های ورزشی داعش نشست شورای مبارزه با مواد مخدر ترانزیت مواد مخدر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد