Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@14:25:41 GMT

کشته شدن ۲۵ نفر در خشونت‌های مسلحانه شیکاگو

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۵۹۸۷

کشته شدن ۲۵ نفر در خشونت‌های مسلحانه شیکاگو

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، پلیس شیکاگو اعلام کرد: در جریان خشونت اسلحه در این شهر در طول 7 ساعت یعنی از نیمه شب شنبه تا اوایل صبح یکشنبه حداقل 40 نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفته‌اند و 4 نفر جان خود را از دست داده‌اند.
بر اساس این گزارش، تشدید خشونت‌های اسلحه در شیکاگو در شرایطی است که مقام‌های این شهر پیش از این از کاهش خشونت اسلحه در سال 2018 میلادی خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد والر از مقام های ارشد اداره پلیس شیکاگو گفت: اینها هم تیراندازی های تصادفی و هم هدفمند در خیابان‌های ما بوده است. اکثر این تیراندازی‌ها مربوط به خشونت گروه‌های تبهکار بوده است.

شیکاگو با 2.7 میلیون نفر جمعیت سومین شهر بزرگ آمریکا به شمار می رود. رسانه‌های خبری شیکاگو اعلام کرده‌اند که بیشترین خشونت اسلحه طی ساعات گذشته در مناطق غربی این شهر رخ داده است به طوری که 25 نفر در حملات جداگانه هدف قرار گرفته‌اند.

البته والر معتقد است که تیراندازی‌ها در سال 2018 میلادی کمتر از سال گذشته بوده است. شیکاگو تریبون که آمارهای تیراندازی را دنبال می کند، گزارش داده است که تعداد تیراندازی ها تا اول آگوست یعنی 5 روز قبل نسبت به مدت مشابه سال 2017 میلادی 533 مورد کمتر شده است.والر این کاهش چشمگیر تعداد تیراندازی‌ها را یک پیروزی می‌داند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد

بازی پسر پنج ساله با اسلحه و شلیک ناگهانی گلوله از تفنگ برنو جان خاله 15 ساله‌اش را گرفت.

به گزارش ایران، سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند. در این حادثه بر اثر تیراندازی غیرعمد پسر پنج ساله با تفنگ «برنو» دختر نوجوان که خاله این کودک بود به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه‌های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه‌ها امکان استفاده و نگهداری سلاح‌ها را دارند و باید به‌صورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام