Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:33:41 GMT

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۹۵۰۲

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان افتتاح شد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مشارکت ۹۱۹ شرکت داخلی و خارجی صبح امروز افتتاح شد. ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان،  با اشاره به برگزاری این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه امسال 855 تولید کننده داخلی و 151 شرکت خارجی مشارکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  این نمایشگاه نشان از توان تولید خوب ایران در صنعت ساختمان دارد دارد و گفت: تولیدات ایران در صنعت ساختمان در حوزه‌های مختلف هم از لحاظ فناوری و هم طراحی کاملا قدرت رقابت با تولیدات جهانی را دارند و اکثر صنعت‌گران ما بازار بین‌المللی هم دارند و می‌توان برای افزایش تولید ملی و رشد صنعتی روی آن حساب کرد.

در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد؛ از  919 مشارکت کننده تعداد 804 شرکت داخلی بوده و 89 شرکت خارجی به طور مستقیم همچنین 26 شرکت نیز به صورت غیرمستقیم در نمایشگاه حضور خود را اعلام کرده اند.

بر اساس این گزارش شرکت هایی که به صورت مستقیم در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان حضور دارند از کشورهای ترکیه، چین، لهستان و هلند هستند و شرکت هایی هم به طور غیرمستقیم از کشورهای نروژ، چک، ایتالیا، آلمان، برزیل، کره جنوبی، هند، فنلاند، فرانسه، انگلیس، هنگ کونگ، سوئیس، استرالیا، اتریش، ژاپن و اسپانیا حضور یافته اند.

انتهای پیام/

R1012189/P1012123/S7,82/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اشتغال‌زایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشتغال زایی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کریمی ثابت با اشاره به برگزاری سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ در اصفهان اظهار کرد: این کنفرانس در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در اصفهان برگزار می ود.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مقاله برای کنفرانس ارسال شده و ۵۰ دانشگاه در فرآیند داوری مشارکت داشتند، همچنین ۱۶ میزگرد فنی و بنرهای تخصصی برای پوشش تمام ابعاد فناوری‌های هسته‌ای تدارک دیده شد.

رئیس انجمن هسته‌ای ایران با بیان اینکه ۱۰۰ سخنران از مقالات برای سخنرانی‌های علمی انتخاب شد، تصریح کرد: در میزگردهای تخصصی ۸۰ سخنران علمی داریم و دانشمندان از کشورهای ۵ قاره و بیش از ۵۰ نفر فعال در مجموعه هسته‌ای میهمان داریم.

وی هدف از برگزاری این کنفرانس را آشنایی صنعت با آخرین پژوهش‌ها اعلام کرد و گفت: دانشجویان موضوعات اولویت کشور را در دستورکار قرار دهند، از صنعت هسته‌ای و دانشگاه‌های کشور و دانشجویان حوزه هسته‌ای برای همه حوزه‌ها حضور دارند.

کریمی ثابت با بیان اینکه در این کنفرانس تحقیقات پژوهشگران در ۴ بخش محتوایی ۱۳ گانه ارائه می‌شود که سخنرانان خارجی نیز حضور مؤثر دارند، گفت: همچنین میزگردهای تخصصی با بیش از ۸۰ سخنران از دانشگاه و صنعت و با حضور پژوهشگران خارجی صورت می‌گیرد و یکی از پنل‌های تخصصی به همین موضوع اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری اولین کنفرانس با هدایت‌های ریاست سازمان و همکاری مدیر کل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شد، ابراز کرد: نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای برای دانشجویان و پژوهشگران انجام شد و یکی دیگر از محورهای ارائه محتوا، پوسترها هستند که به مدت ۳ روز، در ۴ سالن در بازه زمانی صبح و عصر تدارک دیده شده و نشان از استقبال بالا و بلوغ صنعت هسته‌ای کشور است، موضوعاتی که در این همایش مطرح می‌شود از معضلات تمامی کشورهای دنیاست.

به گزارش مهر، این کنفرانس با محوریت کاربرد پرتوها، راکتورهای هسته‌ای، فیزیک هسته‌ای و شتاب‌دهنده‌های ذرات، اندازه‌گیری تشعشعات، انرژی همجوشی و پلاسما، چرخه سوخت هسته‌ای ایزوتوپ‌های پایدار و رادیو اکتیو، ایمنی و امنیت هسته‌ای، کشاورزی هسته‌ای، فناوری کوانتمی، آموزش هسته‌ای، حکمرانی هسته‌ای و تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته‌ای برگزار می‌شود.

کد خبر 6097097

دیگر خبرها

  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا