Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@20:16:19 GMT

۱۰کتاب صوتی جدید از سوره مهر

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۰۲۶۳

۱۰کتاب صوتی جدید از سوره مهر

فرهنگ > ادبیات - همشهری آنلاین:
انتشارات سوره مهر ۱۰ عنوان کتاب صوتی جدید در قالبهای رمان، داستان، خاطره و پژوهش تولید و در دسترس علاقمندان قرارداد.

این ده کتاب شامل کتاب های «نجیب»، «شب و قلندر»، «زندگی درمه»، «از جهنم سرد شین تا بهشت ارزنتاک»، «فاطمه فاطمه»، «همسایه دیوار ها»، «جنگ پابرهنه ها»، «خاطرات حدیدچی»، «ناهید»و «پنهان زیر باران» می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «نجیب» مجموعه هفت داستان با موضوع دفاع مقدس به قلم محمدجواد جزینی است که در آن نویسنده از هرچیزی حرف می‌زند و فقط میدان جنگ را روایت نمی‌کند.این کتاب با صدای نورالدین جوادیان گویا شده است.

رمان «شب و قلندر» به قلم منیژه آرمین با صدای رامین پورایمان و کتاب « زندگی در مه » خاطرات اسیر آزاد شده ایرانی یعقوب مرادی به قلم داود بختیاری دانشور با گویندگی مهدی نمینی مقدم نیز دیگر کتاب های گویا شده هستند.

«از جهنم سرد شین تا بهشت ارزنتاک» خاطرات خود نوشت سید علی کاظم داور از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی است که با صدای محمد رضاعلی تولید شده است.

«همسایه دیوارها» خاطرات خلبان آزاده غلامرضا مرادی فر به قلم غلامرضا علیزاده و گویندگی نورالدین جوادیان است که روایتگر خاطرات اسیری است که دوره اسارتش در سلول زندان‌ها سپری شده است. او و هم سلولی‌هایش هرگز به اردوگاه های اسیران جنگی برده نشدند. به همین دلیل، گفته ها، دیده ها، و شنیدههای این اسیران از تازگی و تنوع برخوردار است.

کتاب «جنگ پا برهنه» که با گویندگی محمدرضا علی به صورت گویا منتشر شده است خاطرات رحیم مخدومی از مقاطع مختلف جنگ و از جمله عملیات‌های والفجر 8 و کربلای 5 است. 

افسانه محمدی گویندگی کتاب «خاطرات مرضیه حدیدچی» (دباغ) را انجام داده که وی یکی از شاخص‌ترین چهره‌های انقلابی است .

داستان کتاب «ناهید» درباره دختری دانشجو با همین نام است که فوق‌لیسانس تعمیر و مرمت آثار تاریخی دارد و پس از سال‌ها از نیویورک به تهران آمده است تا قاتل پدرش را پیدا کند، اما انقلاب او را وارد قضایایی می‌کند که موقع ورود به ایران فکرش را هم نمی‌کرده است.این کتاب نوشته شهریار زمانی است و با صدای نوشین حسن زاده صوتی شده است.

«پنهان زیر باران» خاطرات سردارعلی ناصری است که پس از حضور در جبهه و شرکت در عملیات‌های متعدد آزادسازی خرمشهر، به عمق هور رفته و در فعالیت‌های شناسایی آنجا قریب به سیصد مأموریت برای آماده‌سازی عملیات انجام داده است.این کتاب به کوشش سید قاسم یاحسینی به رشته تحریر در آمده و با صدای نورالدین جوادیان به کتاب گویا تبدیل شده است.

در همین زمینه: چه زمانی فاتحه کتاب چاپی را خواهیم خواند فیلم به‌مثابۀ فلسفه در ده جلد ایندیپندنت | شنیدن کتاب بهتر از فیلم دیدن است

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی از تولیدات مرکز فیلم جوان سوره، به سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن کاریبتونز (Caribetoons International Aanimation Festival) کلمبیا راه یافت.

این جشنواره از ۱۶ تا ۱۸ می ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر سانتا مارتا ی کشور کلمبیا برگزار می‌شود.

همزمان با اولین حضور بین‌المللی «آوای ابرها»، از پوستر بین‌المللی این اثر که طراحی آن برعهده سینا رعیت‌دوست بوده است، رونمایی شد. 

هدف جشنواره کاریبتونز، تشویق ساخت انیمیشن‌های سمعی و بصری و همچنین ارایه سناریوهایی‌ست که در آن شیوه‌های دیجیتالی توسعه یافته به کار برده شده است. همچنین این رویداد استعدادهایی را که در این حرفه در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی مطرح می‌شوند، شناسایی می‌کند. 

در خلاصه داستان «آوای ابرها» که روایتی از دل بمباران‌های متعدد بر سر کودکان غزه دارد و با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده، آمده است: کودکان فلسطینی نمی‌میرند، آنها برای مدت کوتاهی به جایی میان ابرها سفر می‌کنند...

دیگر عوامل این اثر عبارتند از؛ مدیر هنری: محمد لطفعلی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، موسیقی: امید روشن‌بین، تدوین، انیمیشن و کامپوزیت: سینا پورجلال، مهدی خماریان، طراح گرافیک: سینا رعیت‌دوست، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی و محصول: مرکز فیلم جوان سوره.

پخش بین‌المللی این انیمیشن کوتاه برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود