Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@19:19:54 GMT

کالدارا قربانی قرارداد بزرگ یوونتوس با رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۱۱۸۰

کالدارا قربانی قرارداد بزرگ یوونتوس با رونالدو

تهران - ایرنا - «جورجو کیه لینی» مدافع تیم یوونتوس با ابراز تاسف از جدایی «ماتیا کالدارا» هم تیمی سابق خود و پیوستنش به آ. ث میلان، او را 'قربانی' امضای قرارداد باشگاه با «کریستیانو رونالدو» خواند.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری فوتبال ایتالیا روز دوشنبه نوشت: کالدارا یکی از بازیکنان درگیر در توافق بزرگ است که به تازگی مابین «بانوی پیر» و «روسونری» منعقد شده است، توافقی که به موجب آن «گونزالو هیگوآین» و کالدارا در ازای «لئوناردو بونوچی» از تورین به سن سیرو منتقل شدند و این بدان معناست که مدافع چپ سابق یوونتوس به رغم 2 سال حضور درخشان در آتالانتا، تیمی که به صورت قرضی در آن بازی می کرد، نتوانست حتی یک بازی را با پیراهن تیم اصلی خود به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین، کیه لینی با اشاره به این موضوع اظهار داشت: او (کالدارا) تمام ویژگی های یک بازیکن خوب را دارد و می توانست بازی های خوبی را برای یوونتوس به نمایش بگذارد. قابل درک است که بنا به شرایط، نپذیرفتن این انتقال برای او کار سختی بود و یوونتوس با قلبی آکنده از اندوه مجبور به فروش او شد.
مدافع تیم ملی ایتالیا در ادامه با آرزوی روزهای خوب برای کالدارا، او را 'قربانی' بدشانس، اما اجتناب ناپذیر امضای قرارداد با رونالدو فوق ستاره سابق باشگاه رئال مادرید اسپانیا دانست.
وی در این خصوص تصریح کرد: ما از سال گذشته در انتظار ملحق شدن او به تیم بودیم، اما تحرک بازار نقل و انتقالات امسال به شکلی قابل توجه خاص بود و امضای قراردادی بزرگ با رونالدو به معنای این بود که باشگاه می بایست هزینه هایی را برای آن بپردازد و متاسفانه ماتیا در این موقعیت قرار گرفت و قربانی شد، روزهای خوبی را برای او آرزو می کنم، چرا که او نه تنها در زمین بازی بلکه خارج از آن خصوصیات منحصر به فردی دارد.
ورزشی**3991**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رئال مادريد كريستيانو رونالدو قرباني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سپاهان غایب بازی با مس رفسنجان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، میلاد زکی پور در جریان دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان از ناحیه بینی شدیدا آسیب دید و مشخص نیست وی تصمیم دارد در این شرایط بینی خود را جراحی کند یا خیر.

بینی زکی پور در جریان این دیدار دچار شکستگی شده و او نمی تواند سپاهان را در بازی با مس رفسنجان همراهی کند ما باید دید وی چه زمانی دوباره مهیای حضور در میادین خواهد شد.

سپاهان روز شنبه به مصاف مس در رفسنجان می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • مدافع سپاهان غایب بازی با مس رفسنجان
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱