Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: مجتمع فرهنگی ارشاد آزادشهر ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن به ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است. ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدرسول حسینی ظهر امروز در بازدید از غرفه این خبرگزاری در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان اظهارداشت: از اعتبار 120 میلیارد ریالی مورد نیاز، 50 میلیارد ریال آن امسال تخصیص می‌یابد و امیداوریم برای سال آینده نیز 70 میلیارد ریال دیگر به این آن پروژه اختصاص داده شود تا بتوانیم آن را به بهره‌برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد شبکه آبرسانی شهرستان آزادشهر گفت: در حال حاضر شبکه آبرسانی شهرستان آزادشهر به طور موقت به شبکه اصلی فاضل‌آباد وصل است تا مشکلات آبرسانی در حوزه شهر و روستاهای شهرستان تا حدود زیادی برطرف شود و در هفته پروژه آبرسانی شهرستان با اعتبار 140 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار آزادشهر افزود: در زمینه تأمین آب شهرستان به طول 18 کیلومتر لوله‌گذاری نیاز داریم که امسال 10 کیلومتر آن انجام می‌شود و سال آینده با تخصیص اعتبارات لازم باقی‌مانده طرح هم اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: به دنبال احداث آب‌بندان هستیم تا از این فرصت استفاده کنیم همچنین 3 مخزن در شهرهای نوده خاندوز، نگین‎شهر و آزادشهر در جهت تامین آب احداث کنیم.

حسینی در مورد مشکل و کمبود آب شرب در روستاهای این شهرستان هم یادآور شد: اغلب روستاهای ما چاه آب برای شرب دارند اما در شبکه توزیع، با مشکل مواجه هستیم و تنها چند نقطه جمعیتی کوچک در این شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی در ادامه به آسفالت مسیر خوش‌ییلاق به سمت سمنان اشاره کرد و گفت: محور خوش‌ییلاق به سمت سمنان یک مسیر ترانزیتی است که 57 کیلومتر آن در استان گلستان قرار دارد و آزادشهر را به شاهرود متصل می‌کند. از این میزان 35 کیلومتر آن در حال اجرا است و از پل غزنوی به خوش‌ییلاق نیز در حال تجهیز کارگاه بوده و اعتبار 24 میلیارد تومان به این مسیر تخصیص یافته است.

فرماندار آزادشهر با اشاره به رانشی بودن 8 روستا در این شهرستان خاطرنشان کرد: 8 روستای  کوهستانی در مسیر خوش‌ییلاق، به‌علت رانشی بودن زمین، تاکنون گازرسانی نشدند که امسال با انجام مطالعات، این روستاها گاز‎رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمداشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها درقالب آبرسانی به یک مجتمع و دو روستا در حال انجام هستند، اظهار داشت: آبرسانی به مجتمع ۵ روستایی حمزیان شامل روستا‌های قورول سفلی، بالاکهریز، قره کهریز، حمزیان علیا و حمزیان سفلی و روستا‌های علی آباد و فیض آباد این طرح‌ها را شامل می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها حفر یک حلقه چاه، احداث و راه اندازی ایستگاه سرچاهی، لوله گذاری خط انتقال به طول ۱۶ کیلومتر، ایستگاه‌های پمپاژ و مخازن ذخیره آب پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، اتمام و بهره برداری از این طرح‌ها را سه ماهه اول سال جاری اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها، ۲۵۳ خانوار روستایی با ۸۶۹ خانوار از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور