Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@06:25:06 GMT

۷۰ کیلوگرم هروئین در استان بوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۳۳۳۶

۷۰ کیلوگرم هروئین در استان بوشهر کشف شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: ۷۰ کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در لاستیک‌های یک دستگاه تراکتور جاساز شده بود در شهرستان کنگان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شد. ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ استانها بوشهر نظرات

ارسطو ترکمان منش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به ناامن شدن مرزهای دریایی و خشکی استان بوشهر برای فعالیت سوداگران مرگ اظهار داشت: مرزهای آبی و خشکی استان بوشهر با تعامل دستگاههای مبارزه کننده برای سوداگران مرگ ناامن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه استان بوشهر در مسیر ترانزیت مواد مخدر از دو مسیر دریا و خشکی قرار دارد خاطرنشان کرد: بیشترین کشفیات موادمخدر امسال در حوزه دریایی و ساحلی  انجام شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر به کشفیات مواد مخدر پرداخت و تصریح کرد: امسال تاکنون حدود 8 تن انواع مواد مخدر در حوزه‌های خشکی و دریایی استان بوشهر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر، اداره کل اطلاعات، دریابانی و سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر کشف شده است.

ترکمان منش با بیان اینکه بیشترین کشفیات متعلق به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ثبت شده است افزود: از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و 223 نفر مرتبط با جرایم مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر شده است.

وی از توقیف تعداد  10 دستگاه خودرو  حامل مواد مخدر در استان خبرداد و بیان کرد: در کشف 8 تن مواد افیونی، باندهای عمده تهیه و توزیع مواد مخدر توسط دستگاه‌های مقابله‌ای استان منهدم شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر  از انهدام بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر در کنگان خبرداد و گفت: با انهدام این باند 70 کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در لاستیک‌های یک دستگاه تراکتور جاساز شده بود در شهرستان کنگان  توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر کشف شد.

ترکمان منش با بیان اینکه در این رابطه دو نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند افزود: قاچاقچیان به جای خودروهای تندرو این‌بار با شگرد جدید بوسیله تراکتور قصد انتقال مواد مخدر به استان‌های هم‌جوار داشتند که به دام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افتادند.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین اجرای طرح ایست و بازرسی و ضمن کار اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری در محور رودان - بندرعباس به یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: خودرو متوقف و با هوشیاری مأموران از داخل کابین آن مقدار ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودروی حامل مواد دستگیر شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی، از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل مذکور اعزام، در بازرسی از منزل ۹۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۸ کیلو گرم تریاک کشف و متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات مجموعاً ۱۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و تریاک کشف شده، تصریح کرد: ۳ متهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097296

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد