Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی با بیان اینکه در شرایط فعلی منطقی ترین راه برگزاری جشنواره موسیقی جوان در تهران است،گفت:در هر جایی جشنواره موسیقی جوان برگزار شود همین مشکلات وجود دارد تهران بهتر از هر شهری امکانات برگزاری جشنواره موسیقی را دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی پیش از ظهر امروز دوشنبه 15 مرداد با حضور هومان اسعدی دبیر دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان، آذین موحد نماینده بخش کلاسیک، حسین علیزاده نماینده بخش موسیقی دستگاهی، حمیدرضا اردلان نماینده بخش موسیقی نواحی و علی ثابت نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در دفتر موسیقی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست هومان اسعدی، دبیر دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان گفت:  در این شش دوره ای که جشنواره موسیقی جوان مستمر برگزار شده است هر دوره سعی کردیم که ارتقای کیفی داشته باشد و تغییراتی هم در بخش های مختلف در این دوره ها انجام شده است.

 

وی افزود: جشنواره موسیقی جوان،جشنواره ای با ابعاد گسترده است که 600 اجراکننده دارد و 90 استاد برجسته موسیقی به عنوان اعضای شورای تخصصی با آن همکاری دارند؛ در شورای تخصصی این جشنواره تنوع سبک ها و مکاتب را داریم و تمام تلاشمان این بود که نقاط ضعف و قوت را ارزیابی کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

 

اسعدی درپاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه منع اعلام  بخش آواز بانوان در فراخوان گفت: در فراخوان منعی برای آواز بانوان نداشتیم و ما پیش بینی ما کردیم که اگر تعداد به حد نصاب برسد،برای بانوان هیئت داوران را تشکیل بدهند و امسال در قسمت آواز در خدمت استاد هنگامه اخوان هستیم، خانم ها قضاوت می کنند و مشکلی نیست، اثری به این بخش ارسال نشده است.

 

اسعدی درباره حضور پر رنگ برخی استان ها در جشنواره موسیقی جوان و عدم حضور برخی استان ها اظهار کرد:  پتانسیل هر استانی در موسیقی فرق دارد، استان خراسان تاریخ موسیقیایی است و کردستان و کرمانشاه همین طور، برخی از فرهنگ ها پتانسیل موسیقی زیادی دارد به همین دلیل این استان ها حضور مستمر دارند.

 

دبیر دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان درباره برگزاری این جشنواره در استان های دیگر نیز گفت: در بخش موسیقی کلاسیک باید شرایط فراهم باشد؛ در ایران به جز رودکی سالن استاندارد نداریم، در هر جایی جشنواره موسیقی جوان برگزار شود همین مشکلات وجود دارد چون باید از استانی به استان دیگر بروند و تهران بهتر از هر شهری به لحاظ امکانات است، شرایط سالن ها در کیفیت برگزاری اجراها اثرگذار هستند، امیدوارم روزی تمرکززدایی صورت بگیرد، ولی همه امکانات در تهران است، در شرایط فعلی منطقی ترین راه برگزاری جشنواره جوان در تهران است.

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس تحریم روز خبرنگار خبرگزاری شبستان علی لاریجانی دولت مهدویت حج کنسرت خیابانی سبک زندگی منتظرانه جشنواره ملی موسیقی جوان هومان اسعدی امکانات برگزاری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد