Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:17:56 GMT

هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان آستارا انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۶۹۲۲

هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان آستارا انتخاب شد

فرماندار آستارا غروب دوشنبه پس از انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان آستارا در فرمانداری، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از انتخاب پاشا سماپور به عنوان رئیس، رفیع فرشاد نائب رئیس، حامد نصرت الهی سخنگو و عادل نیرودل و آصف زیدی به عنوان منشی های شورا خبر داد.
یونس رنجکش گفت: با توجه به برنامه ریزی برای توسعه شهرستان، به همت شوراها در جلب مشارکت های اجتماعی و کمک به پیشبرد امور نیازمندیم و اختیارات لازم به شوراها تفویض شده و مصوبات آنها باید در فرمانداری تایید و سپس اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شوراهای اسلامی بازوان دستگاه های اجرایی در مسیر خدمات رسانی به مردم هستند و باید با کارکرد درست و بر اساس قانون، به مطالبات موکلان خود پاسخ بدهند.
وی بیان کرد: تامین منافع شهرستان با بهره مندی از ظرفیت شوراهای اسلامی امکان پذیر است و شورای های اسلامی شهر و روستا باید ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی را تقویت کرده و از مشکلات مردم در نهادهای اجرایی و اجتماعی بکاهند.
رنجکش ادامه داد: آستارا از قابلیت های بسیاری در حوزه های مختلف برخوردار است و باید با بهره مندی از ظرفیت و پشتوانه شوراها به توسعه لازم دست یابد.
فرماندار آستارا گفت: آستارا شهری خدماتی، گردشگری و تجاری است و باید با بهره برداری درست از ظرفیت های طبیعی، خدمات مناسب به گردشگران آن ارائه شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت خدمات رسانی به مردم دستگاه های اجرایی شوراهای اسلامی شورای اسلامی گردشگری رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟