Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@00:59:10 GMT

بازیگران زن سینمای هالیوود چه عطری میزنند؟+عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۷۹۲۶

بازیگران زن سینمای هالیوود چه عطری میزنند؟+عکس

به گزارش پارس نیوز، 

در دنیای هالیوود، عطر اهمیتی کمتر از لباس و دیگر اکسسوری ها ندارد. بسیاری از ستارگان از شهرت تان استفاده کرده و عطری با نام خودشان را تولید کرده اند، برخی دیگر هم به سراغ برندهای مشهور رفته اند.

کایلی جنر

کایلی جنر در مورد عطر مورد علاقه اش می گوید: «کیم کارداشیان عطری تولید کرده که ترکیبی از اسانس های میوه و گل هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من واقعا رایحه آن را می پسندم و همیشه یک شیشه از آن را به همراه دارم و مدام ازش استفاده می کنم.»

قیمت: 29.99 دلار

گوئینت پالترو

شاید به خاطر سبک زندگی خاص گوئینت پالترو فکر کنید که او از عطرهای ارگانیک مانند روغن پچولی استفاده می کند اما اشتباه کرده اید. او عطر «Boss Nuit» را به عطرهای دیگر ترجیح می دهد. او در مورد رایحه این عطر می گوید: «این عطر پر از خوش بینی و هیجان است. واقعا معجزه می کند. از این رو من هر روز از آن استفاده می کنم.»

قیمت: 34.99 دلار

ریحانا

ریحانا دوست دارد که عطر برند خودش را مصرف کند. قدیم ترها او نمی گفت که از چه عطری استفاده می کند، اما حال همه می توانند از عطری که او در کیف دستی اش دارد، به نام « CRUSH BY RIHANNA» بخرند و مصرف کنند.

قیمت: 60 دلار

آماندا سایفرد

آماندا سایفرد عطرهایی با اسانس های ساده را می پسندد. به عنوان مثال او همیشه یک شیشه عطر بولگاری را روی میز کارش دارد و هر از چند گاهی به خودش می زند.

قیمت: 49.99 دلار

کیت باسورث

کیت باسورث در مورد عطر مورد علاقه اش می گوید: «من همیشه به عطر « Byredo Gypsy Water» وفادار بوده ام. این عطر رایحه ای جذب کننده، سحرآمیز و پیچیده ای دارد.»

قیمت: 150 دلار

جی جی حدید

جی جی حدید سلیقه خوبی دارد. او عطر تامی را برای مصرف روزانه اش انتخاب کرده است. از نظر او این عطر انرژی و نشاط خاصی به او می دهد.

قیمت: 45 دلار

الیویا پالرمو

عطر مورد علاقه الیویا پالرمو «GUERLAIN IDYLLE» است که از نظر این ستاره خیلی زنانه و ظریف می باشد. اسانس اصلی این عطر گل رز است.»

قیمت: 69.99 دلار

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت اعتراف کرده بود که از عطر سلنا گومز استفاده می کند اما اخیر به عطر «Elizabeth Arden» تمایل پیدا کرده است. او می گوید که انتخاب این عطر از میان تنوع عطرهایی که در بازار است، بسیار سخت بود اما ارزشش را داشت.»

قیمت: 25.19 دلار

برترین ها


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سبک زندگی انرژی انرژی دلار سبک زندگی هالیوود پارس عطر پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

بانک ایران زمین، بانکی زیان ده و لغو پذیرش شده

«قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!

کدام نماد‌ها در صف عرضه اولیه هستند؟ بورس شبانه روزی برای اولین بار می آید؟!

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو اعلام شد

کدام نمادها ورود پول هوشمند داشتند؟ برنده واقعی واگذاری سرخابی‌ها کیست؟ پرتقاضاترین نمادها در آخرین روز معاملات هفته جعل امضای مدیرعامل وملت واقعیت دارد؟

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صحنه‌ای وهمناک درانگلیس مدل فیلم‌های آخرالزمانی
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود