Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: خبرگزاری ایکنا هم‌ردیف با دیگر رسانه‌های فعال استان در زمینه نشر اخبار فعالیت دارد، امتیاز این خبرگزاری، انعکاس اخبار قرآنی و آمیخته کردن روح جامعه با معنویت و کلام وحی است.

تقدیر از خدمات خبرگزاری ایکنا
وی با تقدیر از خدمات ارائه شده توسط خبرگزاری ایکنا، تصریح کرد: خبرگزاری ایکنا در طول چندسالی که فعالیت خود را آغاز کرده است، ما شاهد بهتر‌شدن و روان‌تر‌شدن اخبار حوزه قرآن کریم و دیگر زمینه‌های مرتبط برای اقشار مختلف و علاقمندان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصور بنده این است که خدمات خبرنگاران ایکنا کم از خادمان، قاریان و همه خدمتگزاران نشر ارزش‌های فرهنگی و قرآنی نیست.

جهاددانشگاهی؛ کانون فعال انجمن‌های علمی‌پژوهشی
آقازاده هم‌چنین با تبریک فرارسیدن 16 مرداد سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی ادامه داد: جهاددانشگاهی پس از تشکیل تاکنون خدمات ارزنده‌ای را به نظام و مردم انجام داده است. در طول سه دهه که از نزدیک با جهاددانشگاهی ارتباط داشتم خدمت این مجموعه به توسعه علم، پژوهش و آموزش مهارت‌افزایی ستودنی است. امروز هم از این مجموعه می‌توان به عنوان کانون فعال و پویا در انجمن‌های علمی و پژوهشی یاد کرد.
استاندار مرکزی تأکید کرد: بسیاری از دانشجویان، برخی کارهای علمی خود را مدیون خدمات جهاددانشگاهی هستند. جهاددانشگاهی همانگونه که امام راحل فرمان شروع فعالیت واحددانشگاهی را صادر فرمودند از سال 59 تاکنون هنوز هم به عنوان جهادگری عظیم در عرصه علم و دانش به ویژه در حوزه دانشگاه‌ها و جوانان فعال است.

جهاددانشگاهی در حوزه علوم دینی و انسانی وارد شود
آقازاده اظهار کرد: خیلی از مراکز پژوهشی و آموزشی می‌توانند از فعالیت‌های جهاددانشگاهی تأسی کنند، توصیه می‌کنم جهاددانشگاهی در عرصه دانشگاه و حوزه علمیه وارد عمل شود، این مجموعه می‌تواند در رشته‌های مرتبط با علوم دینی، انسانی و نوین روز وارد میدان شده و خدمات ارزنده‌ای انجام دهد.
این مقام مسئول در پایان گفت: جهاددانشگاهی کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذارده است، اما فعالیت‌ها نباید به همین‌جا محدود شود، زمینه برای اقدامات برزمین مانده بسیار است، دستگاه‌ها و مردم می‌توانند خودشان را با جهاددانشگاهی تطبیق دهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی استاندار مرکزی 16 مرداد 17 مردادماه تاسیس جهاددانشگاهی روز خبرنگار استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران از فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در این استان برای خدمت‌رسانی به مردم مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، ظهر امروز_چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهر زیرآب اظهار کرد: برای حل مشکلات مردم زیرآب و مطالبه و درخواست‌های مردم منطقه و برای رفاه حال ساکنان جهت دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به خدمات قضائی، باجه دفتر خدمات الکترونیک قضائی با همت و تلاش معاونت فناوری دادگستری استان در این شهر افتتاح شد.

وی افزود: دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با محوریت تسهیل مراجعات عموم مردم به منظور جلوگیری از اتلاف زمان چند سالی است که تأسیس شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران هدف از افتتاح این دفاتر را کاهش مراجعه به دستگاه قضائی و تسریع در رسیدگی دانست و بیان کرد: همچنین صرفه‌جویی در وقت، شفاف‌سازی فرایندهای رسیدگی، افرایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت، افزایش رضایت‌مندی مردم و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری است.

پوریانی گفت: با توجه به مطالبات مردمی و بررسی لزوم نیازمندی در منطقه، باجه‌ای از دفتر خدمات قضائی سوادکوه شمالی در شهر زیرآب به همت معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان با تمام دسترسی‌های دفاتر خدمات افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان مازندران در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

کد خبر 747555

دیگر خبرها

  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام