Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:16:54 GMT

کشتی گیران هم روی بیلبورد می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۹۴۴۴

کشتی گیران هم روی بیلبورد می‌روند

شهردار تهران گلایه کشتی گیران بابت قرار نگرفتن روی بیلبوردهای شهری را به جا دانست.

به گزارش ورزش سه، چندی پیش بود که فدراسیون کشتی در نامه ای به شهردار تهران به موضوع قرار نگرفتن کشتی گیران در بیلبوردهای شهری اعتراض کرد. این اتفاق بعد از موضوع اهدای چند بیلبورد به فیلم سریک و جنجال های بعد از آن رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در طول برگزاری جام جهانی شاهد نصب بیلبوردهای پرتعداد در سطح شهر برای حمایت از شاگردان کی روش بودیم.


حالا بعد از گذشت چند هفته شهردار تهران به نامه جمعی از کشتی گیران و مربیان در مورد قرار نگرفتن تصاویر قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان در رقابت های جهانی در بیلبوردهای سطح  شهر پاسخ داد.


محمدعلی افشانی در نامه ای به معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، گلایه جمعی از کشتی گیران و مربیان تیم های ملی در مورد عدم استفاده از تصاویر تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان که در رقابت های جهانی کرواسی برای نخستین بار به صورت همزمان به عنوان قهرمانی رسیدند، را به جا دانست.


بر این اساس افشانی از شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری خواسته است تا ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در فرصت مقتضی نسبت به جبران این موضوع اقدام کند.

رسول خادم (رئیس فدراسیون) کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!

تعلیق‌های سنگین رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی علیه داوران باسابقه، برخی کشورهای مدعی را به سمت تشکیل کمپین و احتمال کودتا علیه آنتونیو پیش برده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر چند داور سرشناس کشتی جهان از جمله ابراهیم چی‌چی اوغلو، کمال بوعزیز، کیسی گوسل و محمد مصلایی‌پور با استناد به قضاوت‌شان در مسابقات گزینشی المپیک، از سوی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی تعلیق شدند.

واکنش مصلایی‌پور به تعلیقش: آن فن پیچیدگی نداشت،اشتباه نکردم

رومن پاولوف، علی سایوان، الکسی بازولین هم دیگر داورانی بودند که به دلیل اشتباه در داوری مبارزه فرانک چامیزوی ایتالیایی و توران بایراموف آذربایجانی تعلیق شده و همه آنها به دلیل آنکه در لیست دعوتی‌ها به مسابقات گزینشی جهانی در استانبول نیستند، عملاً شانس قضاوت در المپیک را از دست خواهند داد.

جالب اینکه چی‌چی اوغلو، کمال بوعزیز و کیسی گوسل از جمله اعضای اصلی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی هستند و محمد مصلایی‌پور نیز دیگر عضو این کمیسیون، در جمع مدرسان حضور دارد.

محروم کردن این تعداد داور برجسته در آستانه آخرین گزینشی المپیک، جای تعجب و تأمل دارد و خبرها حاکی از تشکیل کمپین ضد آنتونیو، رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی از سوی کشورهایی چون روسیه، آمریکا، ترکیه و چند کشور دیگر است. گفته شده این نفرات قرار است در استانبول حضور پیدا کرده و مراتب اعتراض خود را به اتحادیه جهانی اعلام کنند.

مسابقات گزینشی استانبول 20 تا 23 اردیبهشت در ترکیه برگزار می‌شود که آخرین مسابقه گزینشی المپیک خواهد بود که در آن سه کشتی‌گیر صاحب سهمیه خواهند شد و در خصوص داوران نیز تصمیمات نهایی صورت می‌گیرد.

باید دید اتحاد کشورهای صاحب کشتی علیه آنتونیو و پیگیری حذف داوران که به باور آنها نوعی قلع و قمع داوران سرشناس اتحادیه جهانی از سوی آنتونیو با اهدافی خاص است، به چه نتیجه‌ای منجر خواهد شد و آیا بازگشت چی‌چی‌ اوغلو، بوعزیز، مصلایی‌پور و ... به لیست داوران قضاوت کننده در المپیک را در پی خواهد داشت؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود