Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@03:53:23 GMT

آزادی ۴ زندانی زن در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۰۰۵۴

آزادی ۴ زندانی زن در اهواز

۴ زندانی زن مجتمع ندامتگاهی و اشتغال نسوان سپیدار اهواز، از زندان آزاد شدند.

ایران آنلاین / حمزه بروجنی، سرپرست اداره کل زندان های خوزستان در بازدید خود از مجتمع ندامتگاهی و اشتغال نسوان سپیدار اهواز با همراهی مدیر زندان سپیدار اهواز رئیس حفاظت اطلاعات اداره کل و مسئول دفتر و روابط عمومی زندان های استان انجام پذیرفت طی دیدار چهره به چهره با زندانیان به بررسی مسائل و مشکلات و درخواست های زندانیان  در بخش های مختلف پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رسیدگی معاضدتی ضمن بررسی پرونده های زندانیان و استماع درخواست های حضوری آنان نسبت به پرونده ۴ مددجو که فاقد سابقه کیفری بوده و جرم آنان قابلیت برخورداری از رافت اسلامی را داشتند ،با مرجع قضایی آنان تماس برقرار نمود.بروجنی از طریق تماس  با قاضی ممبینی رییس دادگستری شهرستان دزفول ، موجبات آزادی ۴ زندانی واجد شرایط را  بواسطه تبدیل قرار بازداشت فراهم و این افراد جوان با قید التزام رعایت هنجاراها و اخلاق اجتماعی به جامعه و کانون خانواده بازگشتند.

خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل اموز زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: خانواده مولوی به عنوان خیراتی ماندگار برای فرزند، در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کردند و همراه با سایر خیرین زمینه ساز آزادی یک زندانی غیر عمد شدند.
حیدری افزود:خانواده مولوی پس از بررسی پرونده‌های در دست اجرای ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری با پرداخت مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال بدهی یک مادر زندانی، موجبات دیدار مجدد مادر و فرزندان خردسال را فراهم آوردند.

دیگر خبرها

  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد