Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مکوندی مربی تیم نفت مسجدسلیمان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:در مقابل فولاد خوزستان بازیکن مصدومی نداریم و با ترکیب کامل به میدان می رویم.
وی افزود: شکست هفته گذشته مقابل تیم پارس جنوبی را فراموش کردیم و هدفمان برد فولاد است.
وی با اشاره به اینکه تیم فولاد از تیم های با نظم و خوب لیگ کشور است که سابقه قهرمانی در لیگ را دارد گفت: ما در خانه خود بازی می کنیم و باید از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مکوندی ادامه داد:هم اکنون تمرینات تیم به خوبی برگزار می شود و امیدواریم که در روز بازی بتوانیم موفق ظاهر شویم.

** بازیکنان فولاد از شرایط مناسبی برخوردارند
سرپرست تیم فولاد خوزستان نیز با بیان اینکه بازیکنان از شرایط روحی و جسمانی خوبی برخوردار هستند گفت:پس از بازی با پرسپولیس یک روز استراحت کردیم و مجدد تمرینات تیم شروع شد؛ نتیجه بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس را فراموش، و خود را برای بازی آینده آماده می کنیم.
مجید باقری نیا با اشاره به اینکه بچه های ما به خوبی در حال تمرین کردن هستند و امیدوارم در بازی این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان شکست قبلی خود را جبران کنیم افزود: در مقابل نفت مسجدسلیمان به جز سینا مریدی که محروم است تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم.
سرپرست تیم فولاد خوزستان ادامه داد: بازی های دربی به دلیل اینکه بین 2 تیم هم استانی برگزار می شود از ویژگی خاصی برخوردار است و امتیاز آن برای هر دو تیم بسیار مهم است و امیدوارم هواداران با تشویق تیم های محبوب خود نظاره گر یک بازی جذاب باشند.
پزشک تیم فولاد خوزستان نیز با رضایت از وضعیت جسمانی بازیکنان این تیم گفت: روز گذشته در تمرینات پیمان شیرزادی از ناحیه کشاله پا دچار درد شد که به او استراحت دادیم تا به فیزیوتراپی و کارهای میدانی بپردازد. فردا از این بازیکن تست نهایی گرفته می شود که به احتمال قوی به بازی با نفت مسجدسلیمان می رسد.
اکبر مرادی افزود: با توجه به آماده سازی تیم برای شروع لیگ، دوران بدنسازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم که در ادامه شرایط تیم روز به روز بهتر می شود.
به گزارش ایرنا تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان به ترتیب با کسب سه و یک امتیاز در مکان های هشتم و پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
9879/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت بازی پارس جنوبی پزشک رده بندی لیگ برتر نفت رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای رویارویی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازیکن محروم و مصدومی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

سپیدپوشان خزر که در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا