Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، کاپیتان تیم اوسترشوندس پس از انتخاب به‌عنوان بازیکن برتر ماه جولای لیگ برتر فوتبال سوئد گفت: ما خوب شروع کردیم و اکنون در سوئد و خارج از این کشور تیم قدرتمندی محسوب می‌شویم. من هم همانند تیم اوسترشوندس آغاز بدی در لیگ برتر فوتبال سوئد داشتم اما الآن همه چیز به‌خوبی اجرا می‌شود.  جایی هستیم که تمام زمان در آن خواهیم بود و پیشرفت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان قدوس سپس با اشاره به جاه‌طلبی‌های تیم اوسترشوندس می‌گوید: این مسئله روشنی است که باید خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم. الآن جایی هستیم که باید باشیم اما این هم کار سختی است. ما شروع بدی در فصل جاری لیگ برتر سوئد داشتیم و بازیکنان خوب زیادی را از دست داده بودیم. در غیاب آنها تلاش خوبی کردیم و هر بازیکنی که به تیم اوسترشوندس آمد تلاش زیادی به‌خرج داد. ما شخصیت تیمی قدرتمندی با بهر‌ه‌مندی از بازیکنان و ترکیب خوب داریم. تمامی بازیکنان ایده بازی و جاه‌طلبی اوسترشوندس را می‌دانند.

ملی‌پوش ایرانی درباره کسب جایزه بهترین بازیکن ماه جولای لیگ برتر فوتبال سوئد هم گفت: بسیار به آن افتخار می‌کنم و پیش از این نامزد دریافت جایزه بازیکن ماه بودم. البته به‌دست‌آوردن این جایزه عالی است. از مربیان و بازیکنانی که در تیم اوسترشوندس برای رسیدن به جایزه بازیکن ماه کمک کردند قدردانی می‌کنم. از تمامی کاپیتان تیم‌های دیگر و هیئت داوری به‌خاطر انتخابم نیز تشکر می‌کنم.

قدوس درباره پیشنهادهای گسترده‌ای که به او پس از حضور موفقیت‌آمیز در لیگ اروپا ارائه شدند اظهار داشت: این یک ساله حادثه‌ای برای من بود. از بازی در لیگ اروپا تا رویارویی با آرسنال و سپس حضور در جام جهانی 2018 روسیه. این رقابت‌ها به‌اندازه کافی عظمت دارند و یکی از رؤیاهای من بودند. تلاش کردم تا با تیم ملی فوتبال ایران هماهنگ شوم و فکر می‌کنم خوب پیش رفت. می‌خواهم بیشتر بازی کنم و در ادامه مبارزه خواهم کرد. امیدوار هستم در ترکیب اصلی تیم ایران در جام جهانی بعدی باشم. جاه‌طلبی کنونی من برداشتن گام بعدی در دوران فوتبالم است. هر بازیکنی به‌دنبال پیشرفتش در سال پیش‌ِرو است. نمی‌خواهم گامی بردارم که سپس مجبور به بازگشت به لیگ برتر فوتبال سوئد شوم. می‌خواهم در جایی که می‌روم باشم و کار را تمام کنم.

ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوندس ادامه داد: هدف اصلی من به‌دست‌آوردن پول نیست و فوتبال در بهترین سطح را مدنظر دارم. الآن شایعه‌های زیادی در مورد آینده‌ام وجود دارند که در هر پنجره نقل‌وانتقالاتی هستند، هرگز تا به این اندازه زیاد نبودند. مذاکره با تیم‌های خواهانم ادامه دارند اما در چنین مرحله من کنار قرار می‌گیرم. کاپیتان تیم اوسترشوندس هستم و مسئولیت دارم، این پیش از هر چیزی مهم است. بازیکن حرفه‌ای هستم و نمی‌توانم به دیگر رقابت‌ها فکر کنم. فکر کردن من به دیگر لیگ‌ها و باشگاه‌ها خیانت به اوسترشوندس است.

قدوس افزود: باشگاه‌های زیادی در سوئد از جمله سیریانسکا مرا می‌خواستند اما هیچ‌کدام به‌اندازه اوسترشوندس زمانی که جاه‌طلبی گراهام پوتر (سرمربی پیشین) و تیمش را می‌دیدیم خوب نبودند. این روند به‌خوبی تا امروز پیش می‌رود و به‌عنوان یک انسان و بازیکن در اوسترشوندس رشد خوبی کردم. باید بابت آنها خیلی تشکر کنم. از گراهام پوتر به‌خاطر دیدنم قدردانی می‌کنم، کیله، کسی که مرا کشف کرد، دانیل کیندبرخ (رئیس باشگاه اوسترشوندس) که به من باور داشت، باید از همه آنها خیلی تشکر کنم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر با بازیکن سبزپوشان درگیر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن امروز (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. بعد از برگزاری این مسابقه، صحنه درگیری امید حامدی‌فر بازیکن استقلال با مهرداد رضایی بازیکن تیم میهمان عجیب به نظر رسید، اما این صحنه به اتفاقاتی در بازی نیم‌فصل اول دو تیم گره خورده بود.

ربیعی: آنهایی که بازی ما و استقلال را دیدند ضرر نکردند

ماجرا از این قرار بود که در یکی از صحنه‌های بازی رفت دو تیم، رضایی روی توپ حامدی‌فر تکل زد که توپ به اوت رفت. رضایی خطاب به بازیکن استقلال با جمله منشوری اعلام کرد که از جایش بلند شود و دنبال خطا نباشد. حامدی‌فر که در کوران بازی قرار داشت در بازی رفت متوجه صحبت‌های بازیکن ذوب نشد، ولی بعد از مسابقه با انتشار استوری و تصویری از شخصیت‌های کارتونی پاسخ هافبک ذوب را داد و تأکید کرد که متوجه صحبت‌های وی نشده است، وگرنه جوابش را می‌داد.

این اتفاق در طول زمان برای افکار عمومی و رسانه‌ها در حال فراموشی بود که بعد از هفته بیست‌وششم لیگ برتر دوباره یادآوری شود. رضایی در میکسدزون خبری بعد از بازی استقلال با اینکه حاضر نشد با اصحاب رسانه مصاحبه کند، در مورد حامدی‌فر گفت:  او چه کسی است؟ او را نمی‌شناسم و به موقع جوابش را خواهم داد.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد احتمالاً هر دو بازیکن به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش حامدی فر به درگیری با بازیکن ذوب آهن+فیلم
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی