Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@09:10:06 GMT

توزیع هزار دستگاه کولر و پنکه میان نیازمندان قزوینی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۴۸۴۰

توزیع هزار دستگاه کولر و پنکه میان نیازمندان قزوینی

در روزهای گرم سال جاری تعداد 600 دستگاه کولرآبی و 400 پنکه تولید داخلی با مشارکت خیّران از محل صدقات بین خانوارهای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مومنی، در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: فصل جدیدی از تعامل بین این نهاد و خیران به منظور رفع نیازهای معیشتی محرومان قزوینی آغازشده، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: رویکرد کمیته امداد ارائه خدمات متناسب با نیاز روز مددجویان تحت حمایت است از این رو از بسترهای مختلف و توانایی‌ها اقشار مردم برای تحقق این رویکرد استفاده می‌کنیم. 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه در روزهای تابستان و گرمای شدید حاکم بر جو کشور، مهمترین نیاز مددجویان وسایل خنک‌کننده است، ادامه داد: در روزهای گرم سال جاری تعداد 600 دستگاه کولرآبی و 400 پنکه با تأکید بر خرید تولید داخلی خریداری شده و توزیع شده است. 

وی افزود: این طرح همانند همه طرح های دیگر با محوریت مناطق محروم استان در حال اجراست چراکه یکی از رویکردهای کمیته امداد اجرای برنامه های مختلف با برنامه ریزی توأم با عدالت است. 

این مسئول اعلام کرد: برای خرید کولر آبی و پنکه 240 میلیون تومان هزینه شده است که این مبلغ از محل کمک مردمی صدقات بوده است. 

مومنی با اشاره به تلاش برای روزآمدی هرچه بالاتر خدمات گفت: در حال موضوع اشتغال، فرهنگ و مسکن سه دستور کلیدی در جهت اجرای سیاست توانمندسازی است تا بتوانیم با آماده سازی، بستر مناسب استقلال معیشتی را برای نیازمندان فراهم کنیم. 

وی وصل کردن اغنیا به فقرا را هدف اصلی خدمات کمیته امداد امام (ره) دانست و یادآورشد: در کمک به نیازمندان موضوع جمع آوری کمک های مردمی دارای اهمیت است؛ اما این توجه بیش از آنکه مادی باشد بر فرهنگ سازی انفاق و نیکوکاری و بسط اجرای دستور الهی استوار است تا جامعه رفع فقر و محرومیت را در سایه برکت ناشی از انفاق محقق کند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند