Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@02:08:27 GMT

اولین ملاقات شوم دختر 18 ساله با مرد 40 ساله

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۶۸۵۰

خرداد: 5 ماه پیش بود که توسط یکی از همکلاسی‌هایم به نام عاطفه با یک گروه چت آشنا شدم. اوایل فعالیت زیادی در گروه نداشتم و کم‌ حرف بودم تا این که شبی یکی از افراد گروه به نام محسن که از همه فعال‌تر بود، به قسمت چت خصوصی من آمد و صحبت را آغاز کرد.
میترا دختر 18 ساله در مرکز مشاوره پلیس گفت: آن شب تا چهار صبح در اتاقم بیدار بودم و بدون این که پدر و مادرم اطلاع داشته باشند، با محسن چت می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن شب، رابطه من و او از طریق چت ادامه پیدا کرد و به شدت به او وابسته شدم. محسن خودش را 24 ساله معرفی کرد و گفت که در شرکت پدرش حسابدار است.
به‌ مرور ارتباط ما به تماس‌های تلفنی کشیده شد تا این که از من خواست همدیگر را ملاقات کنیم. نمی‌دانستم چه کنم. از طرفی خوشحال بودم و می‌خواستم او را ببینم و از طرفی هم می‌ترسیدم، با اصرار او قبول کردم و قرار شد همدیگر را در یکی از خیابان‌های شهر ملاقات کنیم. ساعت 9 صبح به بهانه کلاس جبرانی از منزل بیرون رفتم و سر خیابانی ایستادم که با محسن قرار گذاشته بودم.ساعت 11 یک پراید جلوی من توقف کرد و برایم بوق زد. راننده که مردی حدود 40 ساله بود از داخل ماشین نگاهی به من کرد و گفت: بیا بالا، من که تا حالا قیافه محسن را ندیده بودم، او را نشناختم و گفتم لطفاً مزاحم نشوید، منتظر کسی هستم. راننده گفت: آرزو عزیزم! من محسن هستم، خوب که دقت کردم، دیدم صدایش خیلی شبیه محسن است.
حسابی جا خوردم اما دیگر دیر شده بود؛ چون مرا تهدید کرد که اگر سوار نشوم همه عکس‌های شخصی ام را که برایش ارسال کرده بودم، در اینترنت منتشر می‌کند.
با ناراحتی سوار شدم و گفتم چه می‌خواهی که گفت می‌خواهم چند ساعتی با هم خوش باشیم.
نگران نباش؛ اذیتت نمی‌کنم. بعد صدای موسیقی را بلند کرد. کم‌ کم داشت از شهر خارج می‌شد که فهمیدم فکر پلیدی در سر دارد. با گریه به او التماس کردم که دست از سرم بردارد اما هر چقدر اصرار می ‌کردم، گوشش بدهکار نبود و با سرعت به راهش ادامه می‌داد و خنده‌های شیطانی می‌کرد؛ انگار چیزی مصرف کرده بود. سرعت خودرو زیاد بود و کاری از دستم بر نمی آمد اما شیشه را پایین دادم و در مقابل مقاومت های او با فریاد از خودروهای عبوری کمک خواستم که یکی از راننده‌ها با دیدن وضعیت من با 110 تماس گرفت و یک خودروی گشت پلیس به ‌دنبال ما آمد و مرا از دست این مرد شیطان‌ صفت نجات داد.
وقتی به کلانتری رسیدیم و سوابق محسن را بررسی کردند، دروغ‌های او یکی پس از دیگری برملا شد. اسم اصلی‌اش مجید، متأهل و دارای 2 فرزند بود و سواد آن چنانی هم نداشت. او به قصد سوءاستفاده از دخترها در گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خودش را فرد دیگری معرفی می کرد و به این طریق با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کرد.خدا را شکر می‌کنم که توانستم با کمک ماموران از دست این مرد نجات پیدا کنم و از کاری که کردم، خیلی پشیمانم. امیدوارم پدر و مادرم مرا به ‌خاطر این کار ببخشند. منبع: رکنا برچسب ها: حوادث ، فضای مجازی ، چت ، تجاوز

منبع: خرداد

کلیدواژه: حوادث فضای مجازی چت تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟

ایسنا/زنجان مدیرکل ثبت احوال استان گفت: میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال ۱۴۰۲ را ۳۲.۵سال برای پدران و ۲۶.۹ سال برای مادران اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ در بین شهرستان‌های استان، بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به شهرستان ابهر با رقم ۳۳.۵ سال و کمترین آن مربوط به شهرستان ماهنشان  با ۲۹.۹ سال است.

وی تصریح کرد: البته ۷۵ درصد از متولدین استان زنجان در سال ۱۴۰۲ مربوط به مادران در گروه سنی زیر ۳۵ سال است. ۷۵ درصد از متولدین استان زنجان در سال ۱۴۰۲ مربوط به مادران در گروه سنی زیر ۳۵ سال است.

 مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: ‌کل موالید استان در سال ۱۴۰۲  تعداد ۱۳۹۲۳واقعه بوده و از این تعداد ۱۰۴۴۲ ولادت در مادران پایین‌تر از ۳۵ سال رخ داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم