Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سردار حسن مهری با اعلام خبر کشف چند هزار ساعت مچی گران‌قیمت قاچاق در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: روز دوشنبه همکاران ما در فرودگاه مهرآباد از ارسال تعداد قابل توجهی ساعت مچی به مقصد کیش اطلاع حاصل کردند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی همکاران ما با شناسایی مالک این ساعت‌ها و در حالی که وی قادر به ارائه هیچ‌گونه مدارک گمرکی درخصوص این ساعت‌ها نبود،ماموران پلیس فرودگاه‌ وی را دستگیر و حدود 1000 ساعت مچی خارجی گرانقیمت را ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این ساعت‌ها دارای برچسب شبنم بودند افزود: این ساعت‌های گرانقیمت که قرار بود به مقصد کیش بارگیری شوند هریک ارزشی بین 1.5 تا 8 میلیون تومان داشتند.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور اضافه کرد: در بررسی های بعدی مشخص شد بخشی از این ساعت‌ها در دفتر شرکت است که پس از دستور مقام قضایی تعداد قابل توجهی کشف شد و در مجموع 5450 ساعت مچی گراپقیمت به ارزش تقریبی 3.5 میلیارد تومان توقیف شد.

به گفته مهری شریک این فرد سال گذشته به اتهام قاچاق 50 هزار دلار دستگیر شده بود.

 

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قاچاق دلار رئیس پلیس فرودگاه قاچاق ماموران پلیس پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری" گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران انبار و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس در بازرسی مشاهده می‌کنند که در محل مذکور که یک فروشگاه کیف وکفش است مقادیری کفش و کیف خارجی در محل انبار و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: کالا‌های مکشوفه شامل ۲۸۸ جفت کفش و ۲۵ عدد کیف خارجی قاچاق برند معروف دنیا، بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان اعلام کرده اند، افزود: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد، از شهروندان می‌خواهیم درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • سوخت قاچاق توقیف شد