Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان اهر گفت: به لحاظ اینکه نماینده قاطبه مردم شهر اهر، اعضای شورای اسلامی شهر است و انتظار می‌رفت تا شورا این رویداد ملی فرهنگی و هنری را برگزار کند در حالی که فعالیت‌های فرهنگی جزو مأموریت و وظایف شورای شهر و شهرداری است. ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، زاهد محمودی در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌هایی که در شهرستان اهر وجود دارد در استان و شهرستان مسئولان بر تداوم جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران اجماع نظر دارند ولی انتظار داریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این جشنواره بیش از این‌ها حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه محدودیت دولت در منابع مالی واقعیت است و وقتی دولت به جشنواره ملی 50 میلیون تومان اعتبار تخصیص می‌دهد شاید پول ناچیزی باشد اما دولت در منابع مالی محدودیت دارد، افزود: زمانی که دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهر در قبال جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران صورت‌جلسه امضاء کرده و متعهد شده‌اند به تعهدات خود عمل کنند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: بحث دوم این است وقتی فرمانداری از مدیران دستگاه‌ها برای حضور در جلسات دعوت‌نامه می‌دهد مدیران ملزم به حضور هستند نه اینکه نماینده معرفی کنند و از طرفی هم هر دستگاهی که در این جشنواره همکاری نمی‌کند انتظار حمایت نیز نداشته باشد.

محمودی تأکید کرد: در حوزه فرهنگ و هنر اولویت دیگری در حال حاضر نداریم و اولویت نخستمان در شهرستان اهر برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران است و اگر دستگاهی همکاری نکند انتظار نداشته باشد که از او حمایت کنیم.

وی با انتقاد از اینکه وظایف دستگاه‌ها در برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران نه‌تنها کاملاً مشخص نیست بلکه حتی تفکیک هم نشده است، گفت: عوامل اجرایی نیازها را احصاء و بر مبنای آن مدیران هر یک از دستگاه‌ها را که لازم باشد به جلسات دعوت کنند و در ضمن وظایف دستگاه‌ها نیز در این جشنواره تفکیک و به آن‌ها ابلاغ شود.

فرماندار شهرستان اهر تصریح کرد: به لحاظ اینکه نماینده قاطبه مردم شهر اهر، اعضای شورای اسلامی شهر است و انتظار می‌رفت تا شورا این رویداد ملی فرهنگی و هنری را برگزار کند در حالی که فعالیت‌های فرهنگی جزو مأموریت و وظایف شورای شهر و شهرداری است.

محمودی بر لزوم توجه به کیفیت آثار انتخاب‌شده در دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران تأکید کرد و یادآور شد: برخی از دستگاه‌ها امکان مالی دارند و برخی دیگر امکانات خدماتی، باید از تمامی ظرفیت‌های ادارات برای میزبانی از میهمانان این جشنواره به‌کارگیری کنیم.

به گزارش تسنیم، دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران از 31 مردادماه تا 3 شهریورماه در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته از استان‌های مختلف کشور به صورت اردو محور در سنندج برگزار و ظهر سه شنبه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و … بودند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

مینا نوعی عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی نیز به عنوان برگزیده این جشنواره ملی و بین‌المللی معرفی شد.

کد خبر 6094460

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان